اخبار بازی

لاجیتک سری جدید ماوس، کیبورد و هدست‌های گیمینگ خود را معرفی کرد

کمپانی لاجیتک سری جدید لوازم جانبی گیمینگ خود با نام Prodigy را معرفی کرد. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

 

سری Prodigy در حال حاضر شامل دو مدل ماوس، یک مدل کیبورد و یک مدل هدست می‌شود که بازار گیمینگ را هدف گرفته و از تکنولوژی پیشرفته، راحتی بی نظیر و طراحی مدرن بهره می‌برد.

 

ماوس G403 از این سری قابلیت تنظیم نور، کلیدها و DPI را دارد و همچنین از پیشرفته ترین سنسوری که تابحال در ماوس‌های گیمینگ استفاده شده است، بهره می‌برد. قیمت این مدل 69 دلار/69 یورو خواهد بود.

 

همچنین یک مدل بی‌سیم از G403 نیز در سری Prodigy موجود خواهد بود که از همان ویژگی‌های مدل سیم‌دار استفاده می‌کند و به گفته‌ی لاجیتک سرعت پاسخگویی این ماوس تقریبا دو برابر ماوس DeathAdder Chroma خواهد بود. مدل بی‌سیم هم مانند مدل سیم‌دار به قیمت 69 دلار/69 یورو فروخته خواهد شد.

 

کیبورد جدید لاجیتک که G213 نام دارد در سایز بزرگ طراحی شده و قابلیت تنظیم نور RGB، برنامه‌ریزی کلیدهای F و جای مچ متصل به بدنه را دارد و در برابر نفوذ مایعات مقاوم است. قیمت این این کیبورد 70 دلار/80 یورو خواهد بود.

 

آخرین محصول معرفی شده از سری Prodigy هدست گیمینگ G231 است که از گوشیهای سبک و قابل شستشو بهره می‌برد. این هدست با قیتم 70 دلار/60 یورو فروخته خواهد شد.

 

سری Prodigy لاجیتک طی ماه جاری روانه بازار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویری از محصولات مربوط به این سری را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا