اخبار بازی

قیمت PlayStation VR احتمالا در مراسم GDC 2016 مشخص خواهد شد

سونی در مراسم و همایش GDC امسال، بخشی را مربوط به هدست واقعیت مجازی خود در نظر گرفته است که در مورد «PlayStation VR» صحبت خواهد شد و حضار می‌توانند ویژگی‌های آن را تجربه کنند. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

سونی تاکنون قیمت «PlayStation VR» را اعلام نکرده است. احتمال دارد که قیمت این هدست واقعیت مجازی و اطلاعات بیشتری در موردش اعلام شود. سونی قبلا اعلام کرده بود که انتظار می‌رود «PlayStation VR» در نیمه اول سال 2016 عرضه شود و احتمال دارد بین ماه‌های ژوئن و یا ژوئیه نیز در دسترس قرار بگیرد. GameStop عرضه VR را در فصل پاییز اعلام کرده بود اما سونی آن را تکذیب کرد و گفت تنها حدس و گمان بوده است. 

آقای Andrew House قبلا اعلام کرده بود که احتمالا «PlayStation VR» به عنوان یک پلتفرم جدید گیمینگ قیمت خواهد خورد. در حال حاضر، بیش 50 بازی برای این هدست واقعیت مجازی تایید شده است و بیش از 100 بازی برای آن در دست توسعه است. امیدوارم هستیم که اطلاعات بیشتری پیرامون ساختار و جزئیات به کار رفته در VR گفته شود. این مراسم از چهاردهم تا هجدهم ماه مارس برگزار خواهد شد و بخش مربوط به سونی، روز پانزدهم است. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا