اخبار بازی

قیمت و تاریخ عرضه‌ی Super Mario Run برای iOS مشخص شد

اوایل امسال مطلع شدیم که قرار است سری بازی‌های ماریو که پیش از این برای کنسول‌های نینتندو منتشر می‌شدند، به گوشی‌های موبایل نیز پا بگذارند که مقرر است این امر با عرضه‌ی Super Mario Run تحقق یابد؛ اما در آن زمان جزئیاتی نظیر قیمت و تاریخ عرضه‌ی بازی مذکور اعلام نشد. بتازگی اما قیمت و تاریخ عرضه‌ی این بازی که قرار است در ماه دسامبر میلادی عرضه گردد، مشخص شده.

بازی Super Mario Run به صورت رایگان قابل دریافت است که برخی المان‌های سه حالت اصلی آن را می‌توانید به صورت رایگان تجربه کنید. بنابراین، در صورتی که تمایل داشته باشید تا تجربه‌ی کامل و بدون وقفه‌ای از این بازی داشته باشید باید آن را به قیمت 9.99 دلار خریداری کنید.

برای کسانی که آشنایی چندانی با این بازی ندارند باید بگوئیم که در جریان بازی Super Mario Run کنترل ماریو را در حالتی 2 بعدی بر عهده خواهید گرفت که باید با زدن بر روی صفحه نمایش از موانع بگذرید. انتظار برای عرضه‌ی این بازی بسیار بالاست چراکه تعداد افرادی که برای دریافت اخبار آن نام نویسی کرده‌اند از 20 میلیون نفر گذشته و تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که این بازی بیش از 1 میلیارد بار دانلود خواهد شد.

بازی Super Mario Run برای دستگاه‌های iPhone، iPad و iPod Touch که از iOS 8 به بالا برخوردارند، روز پنج شنبه 25 آذر ماه [15 دسامبر میلادی] عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا