اخبار بازی

قیمت بازی No Man’s Sky در استیم کاهش یافت

بی‌شک عنوان بازی No Man’s Sky، تداعی کننده‌ی ترکیب «یک بازی ناامید کننده» برای علاقه‌مندان است؛ رونمایی و نشر اطلاعات این بازی تا پیش از عرضه‌اش، خبر از یک بازی بزرگ و هیجان انگیز می‌داد، اما درست پس از عرضه‌ی بازی شاهد واکنش منفی بیشتر بازیکنان و منتقدین بودیم که ادعا داشتن این بازی آن چیزی نبود که انتظار داشتند. بخش بزرگی از انتقادات نیز معطوف به قیمت 60 دلاری آن بود که سازندگان قبلاً ادعا داشتند که این بازی مستقل تجربه‌ای در حد بازی‌های AAA به ارمغان خواهد آورد و به همین منظور این قیمت را در نظر گرفته‌اند. اخیراً نیز یک به‌روزرسانی بزرگ برای این بازی عرضه شد که ضمن افزودن محتویات بیشتر برخی از مشکلات بازی را نیز بهبود می‌دهد. با این حال، قیمت این بازی در سرویس استیم [Steam] با کاهش 40 درصدی مواجه شده و به 35.99 دلار رسیده است.

بی شک این مورد، برای برخی از علاقه مندان کافی نخواهد بود تا اقدام به خرید یک بازی‌ای کنند که در زمان عرضه با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کرد و برخلاف ادعاهای سازندگانش [سیاره‌های متعدد متفاوت]، شاهد سیاره‌های مشابه بودند.

همانطور که اشاره کردیم به‌روزرسانی جدیدی نیز برای این بازی منتشر شده که ضمن بهبود عملکرد بازی شاهد افزوده شدن پایگاه مرکزی درون بازی نیز هستیم که بازیکنان را قادر می‌سازد بیشتر به اکتشاف در محیط بازی و جمع‌آوری منابع بپردازند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا