اخبار بازی

قسمت بعدی Assassin’s Creed، نخستین بازی غیرخطی یوبی‌سافت خواهد بود

شرکت یوبی‌سافت این چند ساله از یک فرمول خاص برای بازی‌های خود بهره برده که همراه با بازیکنان رشد کرده است. اما به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته تا برنامه‌ی خود را تغییر و به مسیر دیگری گام نهد.

روز گذشته خبری منتشر کردیم که در آن گفته شده بود، Serge Hascoet، مدیر ارشد یوبی‌سافت، از وضعیت روایت‌های داستانی فعلی این شرکت ناراضی‌ست و داستان‌های بازیکن محور را بیشتر می‌پسند. وی در جریان گفتگوی خود با نشریه‌ی فرانسوی Le Monde، خبر داد که یوبی‌سافت تصمیم دارد در بازی‌های آینده‌ی خود آزادی عمل بیشتری به بازیکنان دهد تا هر یک داستان خاص خود را داشته باشند و هر کاری را که مایل باشند در هر زمان انجام دهند.

در حالی که یوبی‌سافت این تصمیم خود را به صورت نصفه و نیمه در Watch Dogs 2 پیاده کرده، به نظر می‌رسد قسمت جدید و بعدی Assassin’s Creed تماماً با این ایدئولوژی توسعه و عرضه یابد. وی در این رابطه اعلام کرد:" [Assassin’s Creed] یک بازی خطی‌ست، چرا که ما می‌خواستیم شما Borgias، Medicis، Leonardo da Vinci و… را ملاقات کنید. این عالی‌ست اما تصمیم جدید ما این است که دیدار با یک شخصیت خاص در طول بازی به شما تحمیل نشود."

امسال، بر خلاف سال‌های گذشته شاهد نسخه‌ی جدیدی از سری محبوب Assassin’s Creed نبودیم؛ چندی پیش یوبی‌سافت تائید کرد که نسخه‌ی جدید این سری در دست توسعه است اما این احتمال وجود دارد که سال 2017 میلادی شاهد آن نباشیم. این تصمیم یوبی‌سافت جهت تمرکز بیشتر بر روی فیلم Assassin’s Creed گرفته شده که 1 دی ماه بر روی پرده‌های سینماها خواهد رفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا