اخبار بازی

فیل اسپنسر: کسانی که خواهان شکست در پلتفرم مقابل‌اند، گیمر واقعی نیستند

به تازگی آقای فیل اسپنسر، توئیتی در مورد یکی ار مورد انتظارترین بازی‌هایش یعنی «Uncharted 4» را ارسال کرد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

یکی از کاربران توئیتر در مورد این که «Uncharted 4» جزو بازی‌های مورد انتظار فیل اسپنسر است، گفت: «رئیس بخش Xbox از این که Uncharted 4 چقدر عالی خواهد شد، صحبت می‌کند. گویا که او پرچم سفید صلح را برافراشته است که شرم آور است این را می‌گویم (منظورش در مورد صلح و این حرف‌ها هست)». فیل اسپنسر نیز در جواب او گفت: «ما باید تیمی را که کار بسیار بزرگ و خارق العاده‌ای انجام می‌دهد، تحسین کنیم. کسانی که می‌خواهد بازی‌های سازندگان و تیم‌های کنسول مقابل شکست بخورند، گیمر واقعی نیستند.»

همچنین فیل اسپنسر اعلام کرد که منتظر بازی‌های مختلف دیگری نیز است. بازی‌هایی از جمله «The Division» و «Quantum Break». این اولین بار نیست که او در مورد به اصطلاح جنگ کنسول‌ها صحبت کرده است. قبلا در این مورد گفته بود که جنگ کنسول‌ها و یا کنسول در مقابل کنسول، امر بد و ناخوش آیندی است. 

«مورد نسبتا بدی که معمولا در حواشی بازی‌ها می‌بینم، تفرقه و جدایی است که مردم بین کنسول‌ها ایجاد می‌کنند. گویا این قضیه (جنگ کنسول‌ها) مهم‌تر از این شده است که اصلا قرار است بازی انجام دهیم و حتی مهم‌تر از این‌که کدام بازی‌ها برای این تیکه‌ی پلاستیکی ما (کنسول‌ها) وجود دارند، شده است.» در این مورد در ادامه گفت: «به جای توجه یه خود کنسول‌ها و بازی‌های آن‌ها، این‌که یک نقر نسبت به داشته‌های من شکست بخورد و داشته‌ی من پیروز شود، مهم‌تر شده است. این چیزها برای صنعت بازی‌های ویدئویی خوب نیست.»

خوش برخورد بودن فیل اسپنسر و تحسین کردن رقبا توسط او، از ویژگی‌هایش در ریاست است. در گذشته، او سونی را به خاطر موفقیت‌های بازی Bloodborne تحسین کرد، همچنین پشتیبانی خود را از مدیر عامل جدید نینتندو اعلام کرده بود و در تعامل و همکاری با Oculus Rift، میانجی‌گری کرد. 
فیلم اسپنسر گفته بود که هیچ گاه برای این‌که Xbox One را بهترین پلتفرم کند، کوتاهی نخواهد کرد. 

«گاهی وقت‌ها مردم با نسبت دادن من به سونی یا نینتندو، من را مسخره می‌کنند. شغل من این نیست که کسی را از خرید چیز دیگری منع کنم بلکه این است که، خدماتی ارائه می‌دهیم تا شما را شگفت زده کنند تا از محصولات و خدمات ما تجربه لذتی بخشی داشته باشید. این چیزی است که صد در صد تمرکزم بر روی آن است.» 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا