اخبار بازی

فیل اسپنسر: برخی از بازی‌های خود را بر روی استیم عرضه خواهیم کرد

مایکروسافت برای بخش Xbox تصمیم گرفته است که پلتفرم Xbox را با ویندوز 10 یکپارچه کند و برای تحقق این امر، بازی‌های انحصاری خود را برای ویندوز نیز عرضه می‌کند که از نظر آن‌ها باعث رشد و پیشرفت اکوسیستم‌شان می‌شود. اخیرا آقای فیل اسپنسر در مورد تلاش مایکروسافت در PC گیمینگ صحبتی کرد و در این مورد، به اولین چیزی که در آغاز صحیت وی اشاره شد، شبکه قدرتمند استیم بود که مایکروسافت برخی از بازی‌های خود را برای آن عرضه خواهد کرد. استیم بزرگ‌ترین جامعه بازیکنهای PC را در بر دارد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

فیل اسپنسر: «امروز من نگاهی به استیم انداختم که مسیر رشد و پیشرفت باور نکردنی را طی کرده است. این یک نیروی مثبت و عظیمی در دنیای بازی‌ها است و به نظر من، سال آینده نسبت به حال حاضر نیز بزرگ‌تر خواهد شد. سپس 5 سال آینده نیز یزرگ‌تر و عظیم‌تر می‌شود. ببینید که چقدر Valve برای ویندور ما از اهمیت بالایی برخوردار است، آن‌ها بخش مهمی از موفقیت گیمینگ در ویندور را رقم می‌زنند. من فکر نمی‌کنم که Valve با قرار دادن بازی‌های انحصاری ما بر روی فروشگاه استیم، ضرری ببیند. آن‌ها عالی عمل می‌کنند و ما دوبازه بازی‌های خود را بر روی استیم عرضه خواهیم کرد.»

در طول صحبت و مصاحبه‌ی فیل اسپنسر که اشاره کرد برخی از بازی‌هایشان را (معلوم نیست کدام بازی‌ها) برای استیم عرضه می‌کنند، همچنین متعهد شد که به ساخت یک فروشگاه Xbox بر روی PC اهمیت می‌دهد. «من می‌خواهم که یک فروشگاه را بسازم و هیچ شکی در آن وجود ندارد.» 
عرضه بازی‌های Xbox بر روی فروشگاه ویندوز به خوبی عمل نکرده است. این را فیل اسپنسر نیز قبول دارد. البته او گفت که همه‌ی بازی‌ها به این صورت نبوده‌اند چرا که از نظر او، بازی «Forza 6 Apex» خوب بود اما «Quantum Break» بهترین عرضه‌ی آن‌ها بر روی PC نیود. همچنین گفت که «Killer Instinct» نیز بر روی PC خوب بود و «Gears of War Ultimate Edition» هم مشکلی نداشت. با این حال این را نیز در ادامه گفت که ما از این لحظه به بعد به خوبی درس گرفته‌ایم. یک سری از بازی‌هایی که مایکروسافت ناشر آن‌ها است بر روی استیم قرار گرفته بودند اما با نبود بازی‌های خود مایکروسافت بر روی فروشگاه استیم مانند بازی کوانتوم بریک، Valve چیزی را از دست نداده است که فیل اسپنسر گفت: «من گمان می‌کنم که استیم بدون بازی Quantum Break نیز عالی عمل می‌کند.»

علاوه بر این آقای اسپنسر خطاب به نگرانی‌های برخی از مردم، از جمله موسس Epic Games، در در مورد پلتفرم Microsoft's Universal Windows گفت: «هنوز هم نگرانی‌هایی در مورد پلتفرم Microsoft's Universal Windows و فروشگاه ما وجود دارد که از نظر برخی از مردم، نابکار و زشت است اما باید این را بگویم اصلا که این‌طور نیست.»

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا