اخبار بازی

فیل اسپنسر از فرآیند پیشرفت Backwards Compatibility راضی است

با استفاده از ویژگی Backwards Compatibility کنسول Xbox One، کاربران این کنسول قادر هستند تا بازی‌هایی که پیش از این برای کنسول قدیمی خود، یعنی Xbox 360، خریداری کرده اند را بار دیگر تجربه کنند و در عین استفاده از کنسولی نسل هشتمی به گذشته نیز نگاهی داشته باشند. تاکنون بیش از 250 بازی برای این قابلیت عرضه شده که روز به روز نیز بر تعداد آن افزوده می‌شود و رقم تعداد ساعت‌هایی که بازیکنان Xbox One به انجام بازی‌های Xbox 360 می‌پردازند واقعاً جالب توجه است.

با این حال، هنوز هم هستند بازی‌های محبوبی که راهی به این سرویس پیدا نکرده و از آن پشتیبانی نمی‌کنند از جمله بازی محبوب Call of Duty: Black Ops 2. اخیراً یکی از کابران علاقه مند در توییتر از فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox مایکروسافت، درباره‌ی زمان پشتیبانی بازی مذکور از سرویس Backwards Compatibility پرسیده بود که وی در پاسخش بیان داشت:" من فرآیند پیشرفت Backwards Compatibility را دوست دارم. ما مایلیم تا همه‌ی بازی‌ها از این ویژگی پشتیبانی کنند، و کار بر روی بازی‌های شخص ثالث [third-party]  نیازمند همکاری با ناشرین آن‌هاست."

اگرچه او زمان دقیق عرضه‌ی این بازی را برای این ویژگی اعلام نکرد، اما عرضه‌ی بازی‌های دیگر این مجموعه نظیر Call of Duty 3 و Call of Duty: World At War [که ماه گذشته برای این سرویس عرضه شدند] نوید این را می‌دهد که در نهایت این بازی نیز از این سرویس پشتیبانی کند.

این هفته حدود 7 بازی برای سرویس Backwards Compatibility کنسول Xbox One عرضه شد که نشان از پشتیبانی خوب مایکروسافت از این ویژگی می‌دهد و تاکنون نیز این سرویس رضایت کاربران و منتقدین را به همراه داشته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا