اخبار بازی

فیل اسپنسر از امکان اجرای بازی‌های Xbox 360 بر روی PC می‌گوید

قابلیت پشتیبانی از بازی‌های Xbox 360 با عنوان Backwards Compatibility در نوامبر 2015 به کنسول Xbox One اضافه شد. این قابلیت برای اجرای بازی‌های Xbox 360 برای پروژه Scorpio هم فراهم خواهد بود، اما سؤال اینجاست که آیا این قابلیت محبوب Xbox به PC هم راه پیدا خواهد کرد؟ این سؤالی است که اخیراً شخصی از فیل اسپنسر پرسیده است.

در پاسخ منتشر شده در توییتر، اسپنسر گفته است این موضوعی چالشی است، چراکه سخت‌افزار Xbox One دارای ویژگی‌ ثابتی است درحالی‌که سخت‌افزار PC دارای تنوع بیشتر و تنظیمات گوناگون است. «اجرای قابلیت Backwards Compatibility بر روی تنظیمات سخت‌افزاری متفاوتی که در PC وجود دارد نسبت به کنسول Xbox One کار بیشتری خواهد برد.» وی در ادامه اضافه کرد: «اما هرگز نگویید هرگز.»

سیستم Xbox Play Anywhere مایکروسافت، کنسول Xbox One و PC را به هم نزدیک کرده و شما می‌توانید با خرید نسخه دیجیتالی یک بازی بر روی PC یا Xbox One به نسخه دیگر بازی بر روی پلتفورمر دیگر به طور رایگان دست پیدا کنید. با توجه به سیاست‌های اخیر مایکروسافت و این گفته اسپنسر به نظر می‌رسد این امکان در آینده برای PC فراهم خواهد شد. آیا شما هم علاقه‌مند به تجربه بازی‌های Xbox 360 بر روی PC هستید؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا