اخبار بازی

فیلم Lost Planet در هاله ای از ابهام

به نظر می رسد در جریان ساخت فیلم Lost Planet مشکلاتی به وجود آمده و هم اکنون این پروژه در هاله ای از ابهام قرار دارد.
David Hayter نمایش نامه نویس این فیلم، که در دنیای بازی هم بسیار معروف است (از جمله صدای Snake در سری MGS)، به MTV گفت که او با اقتباس از بازی پیش نویس هایی را نوشته است، اما یک سری مشکلات داخلی در جریان ساخت فیلم باعث متوقف شدن این پروژه شده است.
Hayter گفت: "برای ساخت یک فیلم اقتباسی، من فکر میکنم Lost Planet فوق العاده مناسب و ایده آل بود، چون دنیای زیبایی داشت. موجودات بسیار بزرگ، زره های عالی، و داستان آن مربوط به انرژی بود. این که به دلیل تمام شدن انرژی زمین ما به سیارات دیگر برای کسب منبع های جدید برویم. پس به نظر من این کار بسیار به جا بود. اما مهمترین چیزی که باعث شد من به عنوان یک نمایشنامه نویس این عنوان را برای ساخت یک فیلم مناسب و ایده آل بدانم، داستان اوریجینال آن بود."
در حال حاضر Hayter به پروژه های دیگری رفته و از وضعیت فعلی فیلم Lost Planet خبری ندارد. او روشن کرد: "ما یک سری مشکلات داخلی با چند کمپانی مختلف داشتیم، که من فکر میکنم این باعث مشخص نبودن وضعیت این پروژه شده است."
Capcom برای این فیلم بودجه زیاد 150 تا 200 میلیون دلاری را خواستار شده و ممکن است این موضوع باعث نگران بودن Warner Bros برای سرمایه گذاری روی این فیلم شده باشد.
بالاخره دلیل این موضوع روشن خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا