اخبار بازی

فیفا 12: تاریخ انتشار و تعادل نسخه‌‌ی کامپیوترهای‌ شخصی

شرکت Electronic Arts اعلان داشته که نسخه‌ی جدید سری FIFA، به تاریخ 30 سپتامبر سال جاری میلادی (8 مهر 90) روانه‌ی بازارهای اروپا می‌شود.

طی یک کنفرانس خبری، EA‌ با توضیحاتش پیرامون نسخه‌ی کامپیوترهای‌ شخصی، اعلام کرد FIFA 12 در 27 سپتامبر (5 مهر 90) به دست مشتریان امریکایی می‌رسد و عرضه‌ی جهانی آن سه روز بعد روی می‌دهد.

در حالیکه عنوانی از کنسول دستی DS به‌میان نیامده است، نسخه‌های iPhone، iPad، iPod Touch، Nintendo 3DS، PC، Xbox 360، PlayStation 3 برنامه ریزی شده‌اند.

شرکت EA تصریح کرد که FIFA 12، بر روی کامپیوترهای شخصی به خوبی نسخه‌ی کنسولی تدارک دیده می‌شود. همچنین موتور جدید Player Impact در این نسخه نیز تعبیه شده است تا هرچه بیشتر و بهتر واقعیت را به دنیای شبیه‌سازهای ورزشی بیاورد.

این بدان معناست که برای اوّلین بار در تاریخچه‌ی طویل این سری بازیها موتور ساخت و ویژگی‌های نسخه‌های کنسول و PC باهم در تعادل خواهند بود.

کاز مکیتا (Kaz Makita)، مدیر تولید بازی در این راستا می‌گوید: "این لحظه‌ایست که تمام بازی‌کنندگان PC انتظارش را می‌کشیدند؛ زیرا از این به بعد می‌توانند گیم‌پلی نحسین شده‌ی سری فیفا را بر روی پلتفرم مورد علاقه‌ی خود تجربه نمایند." و ما همچنین گفته‌ی ایشان را تایید می کنیم که به راستی در نسخه های قبل از FIFA 11، بازی بر روی کامپیوتر شخصی فاجعه‌ای بیش نبود!

وی ادامه می‌دهد: "فَن‌های PC، از بهترین کیفیت در روند بازی، عمیق‌ترین حالات بازی، چشم‌نواز ترین جلوه‌های بصری ساخته شده بر روی پلت‌فرم [البته در سری فیفا] و شبکه ی تازه تأسیس EA Sports Football Club لذّت و بهره‌ی کافی ببرند."

شبکه‌ی EA Sports Football Club سرویسی است که در نمایشگاه E3 گذشته رونمایی شد و می‌تواند بازی کنندگان را به دنیای واقعی فوتبال مرتبط کند.

نسخه‌ی اصلی رایانه‌های شخصی این عنوان از طریق شبکه‌ی Steam نیز قابل تهیّه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا