اخبار بازی

فیفا این بار بدون تیم ایسلند به بازار عرضه خواهد شد

تابستان امسال، تیم ملی ایسلند در مسابقات Championship اروپا خوش درخشید و موفق شد از سد انگلستان گذشته و تا یک چهارم نهایی پیش برود. با این حال به نظر می‌رسد ایسلندی‌ها امسال نمی‌توانند شاهد درخشش تیمشان در نسخه‌ی جدید فیفا باشند. طبق آخرین اخبار منتشرشده، فدراسیون فوتبال ایسلند (KSI) با کمپانی EA بر سر مسائل مالی به توافق نرسید.

 

به نقل از BBC، کمپانی EA مبلغ 15 هزار دلار را برای حضور تیم ایسلند در فیفا 17 در نظر گرفته‌بود که حق استفاده از لوگوی تیم، تریدمارک‌ها و چهره‌ی بازیکنان را در اختیار EA قرار می‌داد. اما فدراسیون فوتبال ایسلند این مبلغ را «پایین‌تر از سطح انتظاراتشان» دانست و در پاسخ، مبلغ بالاتری را به EA اعلام کرد که از طرف این کمپانی رد شد. Geir Thorsteinsson رئیس فدراسیون فوتبال ایسلند می‌گوید:«آن‌ها می‌خواهند حق استفاده از تیم ایسلند را به ناچیزترین قیمت ممکن بخرند. عملکرد تیم ما در مسابقات یورو، شایستگی تیممان را نشان می‌‌دهد و مردم از بازی کردن با تیم ما لذت می‌برند. عدم وجود توافق بین ما و EA خبر بدی برای پلیرهاست؛ اما انگشت اتهام باید به سمت EA Sports گرفته شود.»

 

 src=/files/cSuPzKeSSADL3tRrVSDtQP-650-80.jpg style=

 

وی در ادامه اضافه کرد:«فکر می‌کنم اگر قرار است حقی در اختیار یک کمپانی قرار داده شود، باید مذاکرات درستی در آن زمینه انجام شود و مبلغ عادلانه‌ای از سوی هر دوطرف پیشنهاد شود.» این نخستین باری نیست که یک تیم فوتبال به دلیل عدم توافق در مسائل مالی از یک بازی کنار گذاشته می‌شود. سال گذشته هم تیم Rangers FC از لیگ اسکاتلند، از فیفا 16 کنار گذاشته‌شد.

 

فیفا 17 در تاریخ 27 سپتامبر در بازار آمریکا عرضه خواهد شد و دو روز بعد به عرضه‌ی جهانی می‌رسد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا