اخبار بازی

فهرست کامل ترافی‌های Call of Duty: Modern Warfare Remastered منتشر شد

فهرست کامل ترافی‌های [Trophy] نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی محبوب Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد. شما قادر هستید تمامی مواردی که برای دستیبابی به Platinum نیاز دارید را ببینید.

بر اساس گزارش Exophase 51 ترافی در این نسخه وجود دارد. به نظر می‌رسد اچیومنت‌های [Achievements] نسخه‌ی Xbox One این بازی نیز مشابه این ترافی‌ها باشد.

در صورتی که این بازی را در سال 2007 تجربه کرده‌اید پس نیازی به نگرانی بابت اسپویل نخواهید داشت. برای انجام فعالیت‌های متعدد و اتمام مراحل بخش تک نفره‌ی داستانی بازی تعداد زیادی ترافی بدست می‌آورید.

کسانی که نسخه‌ی Special Edition بازی Call of Duty Infinite Warfare را برای کنسول PS4 پیش خرید کرده‌اند، یک ماه زودتر از بقیه به این بازی دسترسی خواهند داشت و می‌توانند به این ترافی‌ها نیز سریعتر از دیگر بازیکنان دست یابند.

شرکت Activision و Raven Software هنوز در حال کار بر روی سرورهای این بازی برای آماده‌سازی آن‌ها برای بخش چند نفره‌ی آنلاین این بازی هستند، بنابراین این بخش از بازی تا تاریخ جمعه 14 آبان ماه [4 نوامبر میلادی] در دسترس نیست. جا دارد بار دیگر یادآوری کنیم که دسترسی زودهنگام به بخش تک نفره‌ی این بازی تنها برای دارندگان PS4 میسر است نه برای دارندگان دیگر پلتفرم‌های مقصد این بازی [PC و Xbox One]. برای مشاهده‌ی فهرست کامل ترافی‌های این بازی به این نشانی مراجعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا