اخبار بازی

فصل دوم League of Legends ، پنج میلیون دلار جایزه!

Riot Games در بلاگ رسمی بازی اعلام کرد که فصل دوم مسابقات قهرمانی بازی‌ League of Legends – که تبدیل به یکی از پرطرفداران ترین بازی های‌ آنلاین شده است – به زودی‌ آغاز خواهد شد و برای این مسابقات بیشترین جایزه را در میان ورزش های الکترونیکی برای بازیکنان تعیین کرده است.

جامعه ی عظیم بازیکنان  League of Legends که هرروز با سرعت چشمگیری در حال افزایش است و حضور این بازی در لیگ های بزرگ و مطرحی چون ESL و WCG باعث شد تا مبلغ جوایز بیشتر شود و طبق گفته ی بلاگ این یک خبر جزئی در مقابل آنچه برای فصل دوم مسابقات برنامه ریزی شده است!

جوایز در تورنومنت های محلی ، کشوری و جهانی به برندگان اعطا خواهد شد و مسابقات سطح کشوری و جهانی به صورت Livestream قابل مشاهده هستند.فصل دوم بازی در پاییز آغاز می شود و با 5 میلیون دلار جایزه ی تعیین شده،صحنه ی‌ مسابقات هیجان بیشتری‌ دارای هیجان و رقابت سنگین تری می شوند.

فصل اول این مسابقات که فقط صد هزار دلار جایزه داشت،‌ مورد استقبال شدید هواداران قرار گرفت و در کل پانزده میلیون نفر برای شرکت در مسابقات ثبت نام کردند که از این تعداد 1.4 میلیون نفر هرروز بازی‌ می کردند و 4 میلیون نفر در ماه حداقل یک بار به سیستم بازی متصل شده اند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا