اخبار بازی

فصل دوم عنوان Life Is Strange تایید شد

بتازگی یکی از توسعه دهندگان عنوان متفاوت Life Is Strange از استودیوی نوپای «Dontnod Entertainment» طی مصاحبه ای اعلام داشته است که فصل دوم این عنوان ماجراجویی و داستان محور هم اکنون در حال توسعه و ساخت است و مراحل تولید آن در حال طی شدن است. با بازیسنتر همراه باشید.

 

طی مصاحبه ای که بتازگی یکی از بنیان گذاران استودیوی سازنده بازی یعنی آقای «Alain Damasio» با نشریه ای فرانسوی به نام «Alchimy» داشته است، او متذکر شده است که وی در نوشتن سناریو و بازینامه فصل جدید و یا ادامه سری مشارکت خواهد کرد.

 

«من به عنوان بازینامه و یا اسکریپت نویس بازی در روند ساخت فصل اول این عنوان حضور داشته‌ام و چه بسا در آینده نیز به واسطه کار بر روی Life is Strange 2 به فعالیت خودم ادامه خواهم داد.»

 

البته این موضوع علاقه سازندگان برای کارکردن روی ادامه‌ ای پیرامون این عنوان خبر تازه ای نیست، چرا که طی صحبت هایی که تهیه کننده بازی یعنی «Luc Baghadoust» در سال 2014 با وبسایت معتبر Polygon کرده بود، وی علاقه خود را حول این مهم ابراز و اعلام کرده بود که دوست دارد فرصتی برای ساخت فصلی دیگر پیرامون بازی داشته باشد.

 

همچنین کارگردان هنری بازی یعنی آقای «Michel Koch» نیز پیرامون ویژگی های فصل جدید اعلام داشته است که اگر فصل دومی در کار باشد، ممکن است بازی در ادامه شامل شخصیت های جدیدی باشد و از دیدی متفاوت دنبال شود. 

 

وی اضافه کرد:

 

«ما می‌خواهیم در حین حفظ کردن هویت و تم خاص بازی، شخصیت ها و مکان های جدید را نیز تجربه کنیم.»

 

عنوان اپیزودیک و خوش ساخت Life Is Strange که توسط استودیوی «Dontnod Entertainment» توسعه یافته است هم اکنون بر روی پلتفرم های Xbox 360، Xbox One، PlayStation 3، PlayStation 4 و همینطور کامپیوتر های خانگی برای خریداری در دسترس است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا