اخبار بازی

فریم یکسان در بخش مولتی‌پلیر بازی‌ها میان PS4 و PS4 Pro

PS4 Pro برتری‌های زیادی به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد، حتی اگر آن‌ها بر روی تلویزیون 4K و با قابلیت پشتیبانی از HDR، بازی نکنند. هرچند فریم بیشتر در بخش مولتی‌پلیر یکی از آن‌ برتری‌ها نخواهد بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در بخش آنلاین دارندگان PS4 Pro همچنان از وضوح تصویر بیشتر بهره خواهند برد، اما فریم بازی‌ها در این بخش با فریم بدست آمده در PS4های عادی برابر بوده و بر روی آن قفل خواهد شد.

 

آقای «Christian Gyrling» از استدیوی معروف «ناتی داگ»، پس از مراسم PlayStation Meeting طی میزگردی که در آن سازندگان در مورد PS4 Pro صحبت می‌کردند، این موضوع را تایید کرد. با وجود آنکه امکان دارد حرف‌های وی صرفا در مورد بازی‌های این استدیو بوده باشد، اما سخنان منتشر شده از این گردهمایی، نشان دهنده آن بوده که احتمالا این موضوع یک سیاست کلی از جانب شرکت «سونی» است.

 

در حالی که این تصمیم کاملا قابل درک بوده، و باعث می‌شود بازیکنان PS4های معمولی برای نخریدن یک تلویزیون و کنسول جدید احساس ضعف و فریب خوردگی نکنند، اما در عین حال کمی نیز ناامید کننده است. PS4 Pro نسل جدیدی از کنسول‌ها نیست به همین دلیل وابسته به بازی‌های بوده که بر روی PS4 عادی اجرا می‌شوند. مزایای آن بهبود‌های است که برای این بازی‌ها فراهم می‌کند. با محدود بودن این بهبودها در بخش آنلاین و مولتی‌پلیر، بازیکنانی که بیشتر وقت خود را در این بخش‌ها می‌گذرانند، دلایل بسیار کمتری برای خرید این کنسول خواهند داشت.

 

هرچند، خریداران کنسول جدید همچنان از بهبودها در بخش تک نفره بهره برده و در بخش آنلاین نیز پیشرفت‌های خواهند دید، هرچند که آن‌ها جزیی‌تر از بخش تک نفره باشند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا