اخبار بازی

فروش کلی PS4 از Wii U در ژاپن پیشی گرفته است

در بسیاری از مناطق فروش کنسول Playstation 4 از Wii U پیشی گرفته و تبدیل به پر فروش ترین کنسول آن منطقه شده، اما برای مدت زیادی این کنسول نتوانست Wii U را در ژاپن از نظر فروش کل شکست دهد. کنسول Wii U در ژاپن پرفروش ترین کنسول نسل فعلی شناخته می‌شود، اما بر طبق گزارش‌های اخیر سونی موفق شد نینتندو را از نظر فروش کلی شکست دهد.

این خبر از آمار Media Create numbers بدست آمده و بر طبق آن هم‌اکنون فروش کلی کنسول PS4 در ژاپن به 3 میلیون و 267 هزار واحد رسیده است. اما از سوی دیگر فروش کلی Wii U 3 میلیون 265 هزار واحد است که این ارقام PS4 را از نظر فروش کلی بالاتر از کنسول Wii U قرار می‌دهد.

با توجه به بازی‌های بزرگ و محبوبی که در آینده برای PS4 منتشر خواهند شد، احتمالاً سونی کاملاً نینتندو را پشت سر بگذارد؛ چرا که اگر واقع بین باشیم تنها یک بازی بزرگ برای Wii U عرضه خواهد شد. برای PS4 بازی‌هایی نظیر Persona 5، Final Fantasy 15 و Dragon Quest 11 و… منتشر خواهد شد اما از سوی دیگر دارندگان Wii U تنها منتظر The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند.

با این حال، هر دو کنسول نام برده از نظر فروش کلی، کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، یعنی Xbox One را پشت سر گذاشته‌اند؛ این کنسول تنها 68 هزار و 224 عدد در ژاپن فروخته است و یقیناً خطری برای آن دو کنسول نخواهد داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا