اخبار بازی

فروش کلی سری Metal Gear Solid به مرز 50 میلیون نسخه رسید

 

شرکت «کونامی» در آخرین گزارش مالی خود، خبر از رسیدن فروش سری «Metal Gear Solid» به مرز 50 میلیون نسخه دارد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

طبق این گزارش، به طور دقیق 49.2 میلیون نسخه از سری متال‌گیر سالید تا تاریخ 31 مارس 2016 به فروش رسیده که این آمار بسیار نزدیک که 50 میلیون نسخه است. با وجود متال‌گیر سالید 5 در بازار و تخفیف‌های اخیر آن بعید نیست که این سری بزرگ مرز 50 میلیون را هم پشت سر گذاشته باشد.

متال‌گیر سالید بزرگ‌ترین تمرکز کونامی بود که با توجه به مسائل به وجود آمده بین خالق سری، آقای «هیدئو کوجیما» و منحل شدن استودیوی وی، باید دید آینده سری چه خواهد شد. اخیرا یک بازی موبایلی از این سری تحت نام «Pachinko Machine» به انتشار رسید.

با وجود این واقعیت که کونامی طرفدارن سری را تا جدی نادیده گرفته و تمرکز خود را بر بازی موبایل گذاشته است، اما همچنان ادعا می‌کند که ساخت عناوین AAA را کنار نخواهد گذاشت. به هر حال در این نقطه هیچ خبری در رابطه با ساخت عنوانی بزرگ توسط آن‌ها به گوش نمی‌رسد.

اخیرا شایعاتی منتشر شد که یک بسته از متال‌گیر سالید 5، اواخر امسال به انتشار خواهد رسید که باید منتظر ماند و دید چه محتوایی را شامل خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا