اخبار بازی

فروش تابستانه استیم آغاز شد

فروش تابستانه استیم آغاز شده است و بهترین زمان برای شارژ کردن حساب خود بوده تا از تخفیفات آن بهره ببرید، پس خود را برای آن آماده کنید. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

این هفته در سایت BestBuy، هر کارت پولی خرید بازی را که تهیه کنید، کارت بعدی مد نظر خود را با بیست درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. در صورتی که دو کارت از همان مقدار را تهیه کنید، در مجموع با 10 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. با این‌که ده درصد تخفیف مقدار زیادی نیست، به خصوص اگر کارت 50 دلار تهیه کنید اما در اصل به خرید شما تخفیف تعلق خواهد گرفت و مقداری از پول خرید، رایگان در نظر گرفته شده است. این تخفیف برای همه‌ی کارت‌های پولی در نظر گرفته شده است. کارت‌هایی برای شبکه‌هایی از جمله PSN ،eShop و Xbox Live که می‌توانید حساب اکانت خود را با تخفیف شارژ کرده و از تخفیفات ویژه فروشگاه استیم و دیگر فروشگاه‌ها بهره ببرید. فروش تابستانه استیم از سوم تیر ماه آغار شده و تا چهاردهم این ماه ادامه دارد. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا