اخبار بازی

فایل‌های ذخیره دو فصل قبلی The Walking Dead قابل انتقال به فصل جدید هستند

شرکت Telltale Games اخیراً رسماً تائید کرده که فصل سوم بازی The Walking Dead، این اجازه را به شما می‌دهد تا فایل‌های ذخیره‌ی دو فصل پیشین این سری را به آن انتقال دهید. طبیعتاً افراد زیادی پیش‌بینی این مورد را می‌کردند، اما با توجه به اینکه فصل سوم این سری با نام " A New Frontier" شناخته می‌شود، انتظار می‌رفت تا توسعه دهندگان مسیر متفاوتی را برای این سری در نظر داشته باشند. با این حال توسعه دهنده‌ی این بازی وعده داده که فصل سوم این سری برای تازه واردان بستر مناسبی را برای شروع این سری فراهم می‌کند، ضمن اینکه آن‌ها طرفداران فصل‌های گذشته را نیز از یاد نبرده‌اند.

البته باید صبر پیشه کرده و منتظر مشخص شدن نحوه‌ی تاثیرگذاری فایل‌های ذخیره‌سازی دو فصل پیشین بر این فصل جدید، بمانیم. چراکه نحوه‌ی به پایان رساندن فصل نخست، بر داستان فصل دوم تاثیرات بسیاری داشت؛ اما بسته‌ی الحاقی عرضه شده، بر آن فصل تاثیر چندانی نداشت. با توجه به پایان‌های مختلفی که فصل دوم دارد، پیش‌بینی می‌شود شاهد عدم تاثیر برخی پیچش‌های داستانی بر این فصل جدید باشیم.

اگرچه عده‌ای که دو فصل پیشین را بر روی پلتفرمی مختلف تجربه کرده‌اند و حال تصمیم دارند فصل سوم را بر روی پلتفرمی جدید آغاز کنند، از این بابت نگرانی‌هایی دارند که شرکت Telltale در این مورد اعلام کرده راهکاری مبنی بر ارائه‌ی گزینه‌های مختلف برای تاثیرگذاری فایل‌های ذخیره‌سازی پیشین در دست دارند که به طور مشخص در رابطه با آن صحبت نکرده و نشر اطلاعات بیشتر را به آینده موکول کرده است.

شرکت Telltale توسعه‌ی این بازی را بر روی پلتفرم خود انجام می‌دهد بنابراین احتمال هماهنگ‌سازی فایل‌های ذخیره‌سازی بر روی پلتفرم‌های مختلف همچنان وجود دارد که برای مشخص شدن آن باید صبر پیشه کنیم. فصل سوم بازی مورد انتظار The Walking Dead روز پنج شنبه 30 آذر ماه [20 دسامبر میلادی] عرضه خواهد گردید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا