اخبار بازی

غرش موتورسیکلت‌ها در میان خیابان‌های Los Santos

طوفان هوی متال (Heavy Metal) به سمت دنیای GTA Online در راه است. بسته‌ی الحاقی جدیدی که به تازگی برای این بازی معرفی شده است و با نام Bikers شناخته می‌شود، این اجازه را به شما می‌دهد که با هفت نفر دیگر از پلیرهای بازی درقالب مردان (و البته زنان!) صحنه‌ی نبرد، در دنیای GTA  نقش‌آفرینی کنید.

 

به گفته‌ی راک استار، بسته‌ی الحاقی Bikers حجم عظیمی از رقابت‌های جدید و گیم پلی چند نفره را به دنیای GTA Online اضافه خواهد کرد. از دیگر امکانات این بسته می‌توان به موتورها و ملک‌های (Property) جدید از جمله کلاب موتورسواران اشاره کرد. حالا کافیست به این امکانات، قابلیت‌های جذاب دیگری مثل تفنگ‌های جدید، تتوها و استایل‌های جدید کاراکترها را اضافه کنید تا یک نسخه‌ی تمام عیار از Biker های به اصطلاح خفن (!) را دنیای GTA شاهد باشیم.

 

 src=/files/QGoW5ZeQ3yXsqK7Vv3yXj3-650-80.jpg style=

 

به نظر می‌رسد این بسته‌ی الحاقی، نسخه‌ی کوچکتری از ماجراجویی‌‌های خلافکارانه‌ای باشد که اولین بار در آپدیت Finance and Felony معرفی شدند. این امکان به شما داده می‌شود تا درجه‌ی خود را در بین اعضای گنگتان افزایش دهید و تا رسیدن به رهبری گنگ پیش بروید.

 

علی رغم عرضه‌ی GTA در سال 2013، راک استار همچنان آپدیت‌ها و محتواهای الحاقی جدیدی را برای این بازی ارائه می‌دهد که باعث جذابیت دوچندان بازی شده است. درحال حاضر تاریخ انتشار این بسته مشخص نیست، اما راک استار قول داده GTA Online : Bikers به زودی خواهد آمد.

 

 src=/files/xGSP49ZiVpFGYdkWdLzsSa-650-80.jpg style=

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا