اخبار بازی

عیار طلای الایت گروپ افزایش یافت

شرکت سازگار  ارقام، روز پنج شنبه چهاردهم مرداد ماه به بهانه روز خبرنگار میزبان نمایندگان رسانه ها بود.  

در ابتدای این گردهمایی بهروز اصلاحی مدیر تبلیغات و بازاریابی سازگار ارقام  هدف از برگزاری این گرد همایی را پاس داشت مقام خبرنگاران دانست و به شرح برنامه های نشست پرداخت. در ادامه نریمان خالصی، مدیر محصول مادربرد سازگار ارقام به تکنولوژی های به کار رفته در مادبردها و کارت گرافیک های الایت گروپ اشاره کرد که اخیرا به سبد محصولات این شرکت افزوده شده و در بازار داخلی با پشتیبانی سازگار عرضه می شوند. خالصی مادربرد و کارت گرافیک های شرکت الایت گروپ را به دو دسته کلی تقسیم کرد، یکی محصولات سری Main Stream و دیگری Black Series که برای کاربران حرفه ای و مختص بازی های کامپیوتری طراحی شده اند.

او محصولات الایت گروپ را پیشرو در عرصه ارایه تکنولوژی های جدید دانست و برای اثبات حرف خود افزود: "الایت گروپ اولین کمپانی در ایران بود که با همکاری شرکت سازگار، مادربرد هایی با پشتیبانی از رم های DDR3 را قبل از برند هایی هم‌چون اسوس و گیگابایت وارد بازار کرد."

همچنین خالصی هدف شرکت سازگار را گسترش فروش در بازار با پایین آوردن سود دانست و در ادامه به رابطه نزدیک شرکت الایت گروپ با شرکت AMD اشاره کرد و افزود : "الایت گروپ اولین تولید کننده مادربرد بر اساس چیپ ست های جدید AMD در جهان است، به طوری که چیپ ست های 890 ابتدا توسط این شرکت ساخته و روانه بازار شده و سپس با فاصله زیادی توسط شرکت های دیگر ساخته شده است."

خالصی به معرفی تکنولوژی های انحصاری محصولات الایت گروپ پرداخت و از جمله این تکنولوژی ها را استفاده از 15 میکرون طلا در سوکت پردازنده و شیار رم، در مادربردهای الایت گروپ که کارایی و دوام بسیار بالایی را به این مادربرد های افزوده است برشمرد. سپس خالصی به خدمات و ضمانت های سازگار اشاره کرد و افزود، شرکت سازگار علاوه بر سه سال گارانتی پس از فروش که به محصولات الایت گروپ داده می شود، شش ماه تعویض نیز ارایه می کند.

در ادامه خالصی آماری را در زمینه فروش مادربرد های الایت گروپ مطرح کرد. به گفته خالصی مادربردهای شرکت الایت گروپ پرفروش ترین در خاور میانه، آفریقای جنوبی، روسیه، هند و آمریکای جنوبی است.

در پایان نیز مسابقه ای میان خبرنگاران حاضر در گردهمایی برگزار شد.  این مسابقه که شکل و رنگ کار گروهی به خود گرفته بود با هیجان زیادی در بین شرکت کنندگان همراه بود. در این مسابقه گروهی ها می بایست بلند ترین برج را با چسب و کاغذ روزنامه در مدت 12 دقیقه می ساختند. که در نهایت به گروه برنده که توانسته بود بلند ترین برج روزنامه ای را طراحی و اجرا کند جوایزی اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا