اخبار بازی

عنوان Verdun برای کنسول Xbox One تاخیر خورد

عنوان شوتر اول شخص Verdun که در خلال جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد، اولین بار سال گذشته برای کامپیوترهای شخصی روانه بازار شد و نسخه‌های کنسولی آن نیز در راه کنسول‌های خانگی است. اما به گفته‌ی تیم سازنده‌ی بازی نسخه Xbox One بازی با تاخیر مواجه خواهد شد. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

Verdun که توسط استودیوهای M2H و Blackmill Games در حال توسعه برای کنسول‌های خانگی است، قرار بود در تاریخ 30 آگوست برای PlayStation 4 و Xbox One منتشر شود. اما نسخه‌ی Xbox One بازی دیرتر از زمان اعلام شده روانه بازار خواهد شد. این در حالیست که نسخه‌ی PS4 بازی طبق اعلام قبلی در تاریخ 30 آگوست منتشر می‌شود.

تیم سازنده بازی طی اعلامیه‌ای در استیم گفت:

“با اینکه قصد داشتیم هر دو نسخه‌ی بازی را به صورت همزمان منتشر کنیم، متاسفانه به اطلاع می‌رسانیم که نسخه‌ی Xbox One بازی دیرتر عرضه خواهد شد. امیدواریم بتوانیم بازی را در اولین فرصت برای این پلتفرم نیز روانه بازار کنیم. اما برای اینکه بهترین تجربه را به شما ارائه کنیم، به زمان بیشتری نیاز داریم.”

تیم سازنده دلیل این تاخیر و همچنین تاریخ انتشار جدید نسخه‌ی Xbox One را اعلام نکرده است.

Verdun که در خلال جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد، یک بازی شوتر اول شخص چند نفره (Multiplayer) است که بر اساس انجین Unity ساخته شده و اتفاقات، جبه‌های جنگ جهانی اول و سلاح‌های آن را با دقت بسیار بالا و نزدیک به واقعیت شبیه سازی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا