اخبار بازی

عنوان The Last Guardian بار دیگر تاخیر خورد

مجموعه «سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی» بار دیگر خبر از تاخیر عنوان «The Last Guardian» داده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«The Last Guardian» که پس از سال‌ها انتظار هواداران و جابجایی یک نسل نهایتا قرار بود در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری برای PS4 عرضه شود، حال با تاخیری حدودا ۶ هفته‌ای در تاریخ ۶ دسامبر در آمریکای شمالی و ژاپن، ۷ دسامبر در اروپا و ۹ دسامبر در انگلستان و ایرلند منتشر خواهد شد.

 

طی پستی در «پلی‌استیشن ‌بلاگ»، آقای «شوهی یوشیدا» رییس «استدیوی‌های جهانی سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی» توضیح دادند که این تاخیر برای از بین بردن تعدادی باگ در بازی بوده، تا مطمئن شوند که به هنگام عرضه، این عنوان بهترین تجربه ممکن را ارائه خواهد داد.

 

در ادامه می‌توانید توضیحات ایشان را مطالعه کنید.

 

«تیم سازنده «The Last Guardian» به سرعت به اهداف بزرگ تولیدی این پروژه نزدیک شده و تصمیم سخت به تعویق انداختن عرضه این عنوان به مدت چند هفته را گرفته‌اند. «The Last Guardian» در تاریخ ۶ دسامبر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

 

«فومیتو یودا» (از استدیوی «gen Design») و «Japan Studio» چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای برای (داستان) احساسی «The Last Guardian» در مورد سفری عاطفی پیرامون دوستی و اعتماد داشته، و ما می‌خواهیم جلا داده شده‌ترین تجربه ممکن را برای هوادارانی که مدت‌ها ما را حمایت کرده‌اند به ارمغان آوریم. تاخیر یک عنوان همیشه تصمیم سختی است، بخصوص در مورد این بازی، اما در مراحل پایانی ساخت این عنوان ما با باگ‌های بیشتری نسبت به آن چه انتظار داشتیم روبرو شده‌ایم. برای اطمینان از آنکه «The Last Guardian» به تجربه و تجسم مورد نظر سازندگان دست می‌یابد، ما به این زمان اضافی برای حل آن مشکلات نیاز داریم.

 

ساخت بازی با قدرت تمام ادامه پیدا کرده و ما منتظر آن هستیم که با نزدیک شدن به زمان عرضه این عنوان محتویات جدیدی از آن رونمایی کنیم.

 

از حمایت‌های مداوم شما سپاسگذاریم.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا