اخبار بازی

عنوان Resident Evil 5 امروز برای XB1 و PS4 منتشر شد

 

عنوان «Resident Evil 5» (ایول 5) امروز به شکل دیجیتالی برای صاحبان پلتفرم‌های نسل هشتمی Xbox One و PS4 در دسترس قرار گرفت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 src=https://www.bazicenter.com/files/cache/files-news-resident-evil-5-wallpaper-1920x1080%5B7774403971f78956532d8dce277b9488%5D.jpg style=

 

این عنوان با تمام محتوا و بسته‌های الحاقی برای دو پلتفرم در دسترس است. به علاوه دو ماجراجویی جانبی، تمام محتوای بخش «Mercenaries» و یک درجه سختی تازه را شامل خواهد شد.

دو ماجراجویی جانبی، قسمت‌های مبهم داستان ایول 5 را پر می‌کند و شخصیت «جیل ولنتاین» در هر دو حضور دارد. در « Lost in Nightmares» جیل و «کریس ردفیلد» در املاک اسپنسر هستند که حکم مقدمه برای حوادث داستانی کشور آفریقایی «Kijuju» را دارد. 

در محتوای دوم با نام «Desperate Escape»، جیل با یکی از افراد «BSAA» به نام «جاش استون» ملاقات می‌کند که آن‌ها نیاز دارند هر چه زودتر خود را به مکانی امن برسانند.

بخش «Mercenaries» نیز همه شخصیت‌ها، لباس‌ها و اسلحه را به ارمغان می‌آورد. به این موراد جدید، درجه سختی تازه برای بخش داستانی را هم اضافه کنید. درجه سختی‌ای که هیچ بخششی را برای بازیکنان ارائه نمی‌دهد و دشمنان بزرگ‌تری نیز خواهد داشت.

اگر به دنبال خرید نسخه فیزیکی ایول 5 برای کنسول نسل هشتمی خود هستید، باید تا 12 جولای منتظر بمانید.

اگر هم از کاربران پلاس شبکه پلی‌استیشن هستید می‌توانید دموی قابل بازی جدیدترین نسخه از سری، یعنی ایول 7 را رایگان دانلود کنید. این دمو بخشی از بازی اصلی نخواهد بود و هیچ شخصیت اصلی و قهرمانی ندارد، ولی به شما یک شاخص درست برای سطح انتظارتان درباره ایول 7 می‌دهد و عطشتان را تا 24 ژانویه 2017 و عرضه بازی، کمی فرو می‌نشاند.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا