اخبار بازی

عنوان Pokemon Sun/Moon پیش‌خرید شده‌ترین بازی نینتندو تا به امروز است

از بازی Pokemon Sun/Moon به عنوان هفتمین نسخه‌ی اصلی از سری Pokemon انتظار زیادی برای موفقیت بالا می‌رود. با توجه به سالگرد بیست سالگی این سری بازی محبوب و همچنین توجه بالای طرفداران به این سری به خاطر موفقیت بازی Pokemon GO، این عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها محسوب می‌گردد و به نظر می‌رسد پیش از عرضه موفق به ثبت رکورد شده است.

تقاضا برای این بازی بسیار بالاست. در یک ماه باقی مانده به انتشار این بازی، Pokemon Sun/Moon هم‌‌اکنون به عنوان پیش خرید شده ترین بازی تاریخ نینتندو شناخته می‌گردد. بخش جالب اما این است که در این آمار، پیش خرید نسخه‌های دیجیتالی لحاظ نشده چرا که هنوز این بازی در فروشگاه الکترونیکی eShop برای پیش خرید در دسترس نیست.

عطش طرفداران برای Pokemon Sun/Moon بسیار بالاست – نسخه‌ی آزمایشی ویژه‌ی این بازی بر روی کنسول Nintendo 3Ds، دانلود شده ترین نسخه‌ی آزمایشی برای یک بازی 3Ds شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد صبر مردم برای تجربه‌ی این بازی بسیار پائین است. خبر پیش خرید شده ترین بازی نینتندو تا به امروز از طریق نوشته‌ای در توییتر بخش آمریکای نینتندو با این مضمون اعلام شده:" Pokemon Sun و Pokemon Moon هم‌اکنون رکوردها را شکستند. آیا تاکنون نسخه‌ی آزمایشی ویژه‌ی این بازی را تجربه کرده‌اید؟"

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا