اخبار بازی

عنوان No Man’s Sky مورد انتظارترین بازی سال برای مشتریان آمازون

مطمئنا اثر «No Man’s Sky» برای بسیاری جز موردانتظارترین بازی‌های سال است. به نظر می‌رسد مشتریان «آمازون» نیز چنین تفکری دارند. در ادامه خبر با بازی‌سنتر همراه باشید.
 

 

این فروشگاه آنلاین به تازگی قرعه‌کشی برای باندل گمینگ E3 2016 برگزار کرد که شرکت‌کنندگان برای حضور در آن می‌بایست به مورد انتظارترین بازی سال رای می‌دادند.

حال آنان ده بازی مورد انتظار سال 2016 را که توسط مشتریان‌شان انتخاب شده است را مشخص کرده‌اند. نتایج، چند مورد شگفت انگیز را نیز در خود جای داده است.

اما لیست به صورت زیر است:

 

No Man’s Sky
Battlefield 1
Mafia 3
FIFA 17
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Ghost Recon Wildlands
Final Fantasy 15
Call of Duty: Infinite Warfare
Watch Dogs 2
Mass Effect Andromeda

 

در حالی که شاید بسیاری از ما وجود «بتل‌فیلد 1» و «مافیا 3» را بین 5 رتبه اول حدس می‌زدیم، ولی رتبه اول No Man’s Sky با وجود بازی‌های پرطرفداری چون «ندای وظیفه» کمی قابل تامل است. نکته جالب‌تر حضور «Legend of Zelda: Breath of the Wild» و «Mass Effect Andromeda» در لیست است، آثاری که امسال منتشر نخواهند شد! شاید انتظار برای این عناوین بسیار زیاد باشد.

اخیرا No Man’s Sky با تاخیری دو ماهه روبرو شد و اکنون برای عرضه در تاریخ سه‌شنبه 19 مرداد ماه در نظر گفته شده. همچنین همان‌طور که اعلام کردیم، چند ساعت پیش مراحل ساخت بازی به اتمام رسید.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا