اخبار بازی

عنوان Mass Effect Andromeda مراحلی یگانه خواهد داشت

 

با وجود اینکه اطلاعات زیادی از «مس افکت: اندرومدا» در دسترس نیست، اما استودیو «بایوور» سعی کرده با انتشار موردی اخبار، همچنان ما را هیجان زده نگه دارد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

پس از اینکه در نمایشگاه E3 سال جاری، نمایش کوتاهی از مس افکت: اندرومدا به نمایش در آمد و باز هم خبری از دموی گیم‌پلی نبود، بسیاری نسبت به ساخته اخیر بایوور دچار شک و تردید شدند. هر چند بایوور سعی کرده در این بین با انتشار موردیِ موارد جدید، همچنان ما را نسبت به اندرومدا هیجان زده نگه دارد.

به هر حال، اخیرا تهیه کننده بازی، آقای «Michael Gamble» از وجود مراحلی خاص در بازی خبر داده است.  وی اشاره کرد که این مراحل در چگونگی ساختار، نوع بازی، مفهوم خود در داستان و کارگردانی گرافیکی و هنری، منحصر به فرد هستند.

وی طی توئیتی گفت:

 

«یکی دیگر از مراحل امروز بررسی شد. مرحله بزرگی که در بخش‌های طراحی، روایت و کارگردانی هنری، یگانه بود.»

 

یکی از مشکلات سه‌گانه پیشین، یکنواختی برخی مراحل و تکراری شدن گیم‌پلی آن بود. با مواردی که Michael Gamble به آن‌ها اشاره کرده، به نظر می‌رسد بهبودهای بسیاری را در این بخش شاهد باشیم.

اطلاعات بیشتر طی هفته‌های آتی منتشر خواهد شد، هر چند که برای دیدن نمایش گیم‌پلی بازی، ظاهرا باید تا پاییز سال جاری منتظر بمانیم.

مس افکت: اندرومدا اوایل سال بعد میلادی برای سه پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا