اخبار بازی

عنوان Gears of War 4 گلد شد

اولین نسخه‌ی ساخته شده از سری Gears of War توسط استودیوی The Coalition، مراحل ساخت خود را به اتمام رسانده و در حال آماده سازی برای انتشار است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

مایکروسافت طی خبری در سایت Xbox، این موضوع را رسما اعلام کرد و همچنین مراسمی با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل مایکروسافت آقای Satya Nadella در شهر ونکوور کانادا برگزار شد.

 

به گفته‌ی Rod Fergusson رئیس استودیوی The Coalition، همکاری دوباره با تیم Xbox برای وی رویایی بوده است. "بازگشت به Xbox و رهبری تیمی متشکل از افراد مستعد و تمرکز کامل روی Gears of War، آن هم در کشورم کانادا و یکی از بهترین شهرهای دنیا از لحاظ تکنولوژی و سرگرمی، برای من مانند رویاییست که به واقعیت تبدیل شده است."

 

Fergusson پیش از این در استودیوی Epic Games روی سری Gears of War کار کرده بود و پس از خریداری سری GoW توسط مایکروسافت، به مایکروسافت ملحق شد تا رهبری استودیوی The Coalition را برای ساخت عنوان Gears of War 4 به عهده بگیرد.

 

Gears of War 4 در تاریخ 11 اکتبر سال جاری (21م مهر ماه) برای کنسول Xbox One و PC منتشر خواهد شد. Gears of War 4 جزو عناوین Xbox Play Anywhere مایکروسافت است و این بدان معناست که با خرید دیجیتالی هر یک از نسخه‌های PC یا Xbox One بازی، می‌توانید نسخه دیگر را به صورت رایگان دریافت کنید. همچنین قابلیت Cross-Player (که اجازه می‌دهد کاربران روی پلتفرم‌های مختلف با یکدیگر بازی کنند) برای تمامی مودهای بازی در دسترس است. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا