اخبار بازی

عنوان Final Fantasy 15 و بازی‌های بیشتری در نمایشگاه کامیک کان نیویورک قابل بازی خواهند بود

شرکت Square Enix فهرست بازی‌هایی که در این دوره از نمایشگاه کامیک کان [Comic Con] نیویورک را برای نمایش در نظر گرفته اعلام کرد. این فهرست شامل بازی مورد انتظار Final Fantasy 15 نیز هست.

این خبر از طریق یک بیانیه مطبوعاتی از سوی Square Enix منتشر شده است، که بر طبق آن این شرکت دموهای قابل بازی بسیاری را با خود به نمایشگاه کامیک کان 2016 نیویورک خواهد آورد. این رویداد از پنج شنبه 15 مهر ماه [6 اکتبر میلادی] تا یک شنبه 18 مهر ماه [9 اکتبر میلادی] برگزار خواهد شد.

فهرست بازی‌های حاضر بدین شرح است: Deus Ex: Mankind Divided، Dragon Quest Buikders، Final Fantasy 15، Final Fantasy XII: The Zodiac Age، Hitman، Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue، Ride 2، Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration و World of Final Fantasy.

بازی Final Fantasy 15 دارای غرفه‌ی اختصاصی خود نیز خواهد بود که در آن بازدیدکنندگان علاوه بر تجربه‌ی دموی قابل بازی آن، می‌توانند تی‌شرت‌های طراحی شده با طرح این بازی را نیز دریافت کنند. بازی A King’s Tale: Final Fantasy XV نیز در این رویداد قابل بازی خواهد بود.

استودیوی Crystal Dynamics نیز با حضور در استیج Twitch به نمایش بازی Rise of the Tomb Raider می‌پردازد. در جریان این نمایش که در ساعت 4 پیش از ظهر و در روز پنج شنبه 15 مهر ماه [6 اکتبر میلادی] خواهد بود، Noah Hughes مدیر بخش نوآوری، Meagan Marie مدیر ارشد بخش انجمن‌ها در مورد این بازی صحبت خواهند کرد. این نمایش با یک موسیقی تازه از این سری همراه خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا