اخبار بازی

عنوان Crows: Burning Edge به انحصار PS4 در آمد

شرکت «باندای نامکو» با اعلام کنسل شدن نسخه PS Vita عنوان «Crows: Burning Edge»، از عرضه این بازی در تاریخ ۲۷ اکتبر در ژاپن، به صورت انحصاری برای پلتفرم PS4 خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

این عنوان که قرار است به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه شود به هنگام انتشار به ترتیب ۶۸۰۰ و ۶۱۲۰ ین قیمت خواهد داشت. نسخه PS Vita این عنوان پیش از کنسل شدن، قرار بود همراه با نسخه PS4 منتشر شود.

 

اولین پرینت این عنوان در ژاپن شامل کدی برای « Crows Gaiden Sono Go no Crows» خواهد بود، که اپیزودی کوتاه پیرامون «گوریکو هاناکی» است، شخصی که با «Worst» ارتباط دارد. علاوه بر این اپیزود، کد فوق‌الذکر آیتم‌های انحصاری مخصوص هر شخصیت را برای خریداران به همراه خواهد داشت.

 

این عنوان هم‌اکنون در فروشگاه‌های مختلف ژاپن از جمله «آمازون»، «راکتون» و «یویدوباشی» قابل خریداری است.

 

در ادامه می‌توانید توضیحات این عنوان در سایت «آمازون» را مطالعه کنید.

 

  • داستان «Crows» به تازگی برای کنسول PS4 احیا شده است.
  • واقع در «توآروشی»، جایی که در آن سرکرده‌های جنگجوی رقیب به محافظت از منطقه خود می‌پردازند. اکشن خشن مبارزات چهار سرکرده بزرگ را تجربه کنید.
  • در نقش «هارومیچی بویا»، شخصیت اصلی و دانش‌آموز دبیرستان «سوزوران» قرار گرفته و داستان را از دید چهار شخصی که در بالاترین رتبه هر دسته قرار دارند، مشاهده کنید.
  • با آزادی لباس‌ها و سبک مبارزه خود را شخصی سازی کرده و به بهترین و قویترین مبارز تبدیل شوید.
  • این عنوان شامل یک بخش اوریجینال به نام «Another Story» (داستانی دیگر) بوده که تحت نظارت خالق اصلی این سری آقای «هیروشی تاکاهاشی» ساخته شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا