اخبار بازی

عنوان Bloodstained تا نیمه ابتدایی ۲۰۱۸ تاخیر خورد

آقای «Koji Igarashi» عنوان «Bloodstained: Ritual of the Night» که دنباله معنوی اثر قبلی ایشان «Castlevania: Symphony of the Night» است، را از تاریخ عرضه قبلیش در مارچ ۲۰۱۷ تا نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۸ به تعویق انداخت. با ما در بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در ادامه می‌توانید پیام آقای «ایگاراشی» در مورد این تاخیر را مطالعه کنید.

 

«توسعه «Bloodstained» در حال پیشرفت است، اما با توجه به وضعیت تولیدی ما و ضرب الاجل تعیین شده (برای عرضه)، من متوجه شدم که شاید این عنوان نتواند به استانداردهای کیفی من دست پیدا کند.

 

من تصمیم گرفتم تا یک تیم توسعه جدید به محصول اصلی اضافه کرده و رویکرد خود را بهبود بخشیده تا بتوانیم (ساخت) بازی را دقیقا بر اساس همان دیدی که من از آن دارم نگه داشته و ادامه دهیم. ما در پروسه جذب این توسعه دهندگان جدید هستیم. به زودی اطلاعات جدیدی با تمامی شما در میان می‌گذاریم.

 

در حالی که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این عنوان در نظر گرفته نشده، هدف ما نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۸ است. من برای این انتظار اضافی (شما) عذرخواهی می‌کنم. هرچند، دوست دارم بر روی این موضوع تاکید داشته باشم که این تصمیم را گرفتم تا کاملا از کیفیت بازی به هنگام عرضه مطمئن شوم.

 

امیدوار هستم شما همانند گذشته به حمایت فوق‌العاده خود از ما ادامه دهید. آخرین کاری که دوست دارم انجام دهم منتظر نگه داشتن حامیان است، اما پس از دریافت چنین حمایت بی‌نظیری من خود را موظف می‌دانم تا بهترین محصولی که در توان دارم، عرضه کنم. مجددا، من صمیمانه از شما عذرخواهی می‌کنم.»

 

«Bloodstained: Ritual of the Night» قرار است به هنگام عرضه بر روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One، WiiU، کنسول دستی PS Vita و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا