اخبار بازی

عنوان Batman: Return To Arkham در بهترین حالت نوامبر عرضه خواهد شد!

 

چندی پیش اعلام شد که انتشار اثر «Batman: Return to Arkham» (بازگشت به آرکام) تا تاریخ نامعلومی تاخیر خورده است. اکنون تاریخ احتمالی عرضه مشخص شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

وبسایت «یوروگیمر» در گزارشی اعلام کرد که از چندین منبع شنیده است، بازگشت به آرکام در بهترین حالت نوامبر سال جاری به انتشار می‌رسد، هرچند که ممکن است به طور کلی این عنوان امسال عرضه نشود! تاخیر خوردن عجیب بازی تا تاریخی نا معلوم و وجود این گزارش، کمی موضوع را پیچیده می‌کند. چه اتفاقی برای این اثر افتاده است؟

ناشر بازی، «Warner Bros» طی بیانیه‌ای به یوروگیمر توضیح داد:

 

«پس از بازبینی پیشرفت پروژه، تیم وارنر گیمز تصمیم گرفت تا فرصت بیشتری به [توسعه دهنده بازی]، استودیوی Virtuous Games دهد تا بتوانند یک بتمن آرکام پولیش شده‌ و آراسته‌تر را تحویل دهند. ما همچنان تاریخ دقیقی برای عرضه بازگشت به آرکام مشخص نمی‌کنیم، ولی زمانی که بازی حاضر شود مطمئنا درباره آن صحبت خواهیم کرد. می‌دانیم که این خبر کمی ناامید کننده است، اما احساس می‌کنیم که زمان بیشتر به تیم توسعه اجازه خواهد داد تا تجربه بهتری را در اختیار طرفدارانمان بگذارد.»

 

با توجه به نمایش‌های بازی هم کاملا مشخص بود که بازگشت به آرکام، نتوانسته است به استانداردهای سری خالق اصلی آن، استودیو «راک‌استدی» برسد.

باید منتظر ماند و دید که سرانجام جریان این اثر به کجا خواهد رسید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا