اخبار بازی

عنوان AAA معرفی نشده یوبی‌سافت چندنفره محور خواهد بود

IP جدید «یوبی‌سافت» که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، چندنفره محور است، هر چند که بخش تک‌نفره نیز خواهد داشت. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

پس این‌که موارد بالا توسط رئیس امور مالی یوبی‌سافت در جلسه سرمایه گذاری این شرکت تایید شد، آقای «Yves Guillemot»، مدیر اجرایی شرکت از پاسخ به سوال‌ها پیرامون این بازی جدید سر باز زد و از پرسش کنندگان خواست تا کمی صبر پیشه کنند.

«عنوان بزرگ و جدید ما چند نفره محور خواهد بود و این امری روشن است. این بازی در مسیر عناوین اخیر ما چون «For Honor» و «Rainbow Six» و البته «Ghost Recon» قدم برمی‌دارد؛ بنابراین ما یک اثر قدرتمندِ چند نفره محور خواهیم داشت که البته بخش تک‌نفره قدرتمندی نیز کنارش خواهد بود.»

 

موارد ذکر شده سوال‌های متعددی را پیرامون بازی جدید یوبی‌سافت به وجود می‌آورد که این عنوان در چه استدیویی در حال توسعه است، کدام سبک را شامل خواهد شد و چگونه بخش چندنفره را ارائه خواهد داد.
یوبی‌سافت گفته است که اطلاعات جدید پیرامون بازی را در کنفرانس خبری بعدی خود در ماه می، یا شاید زودتر، منتشر خواهد کرد، هرچند هنوز چیزی تایید نشده ولی می‌توان حدس زد که نمایش اولیه بازی در ماه‌های جاری و طی E3 2016 ارائه شود.
یوبی‌سافت عنوان معرفی نشده خود را «با پتانسیل  بالا» توصیف کرده و انتشار آن را در سال مالی پیش رو 2016-17، یعنی بازه‌ای مابین 1 آپریل 2016 تا 31 مارس 2017 اعلام کرده است.
همچنین یوبی‌سافت علاوه بر این IP جدید، فرانچایز تازه دیگری را هم در سال مالی 2016-17، با نام For Honor به انتشار خواهد رساند و عناوینی دیگر چون «South Park: The Fractured But Whole» و «Ghost Recon Wildlands» و البته بازی تازه تایید شده «Watch Dogs 2» از دیگر برنامه‌های این شرکت برای سال مالی اخیر خواهند بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا