اخبار بازی

عنوان A.W. Phoenix Festa به اروپا می‌آید

شرکت «باندای نامکو» ساعاتی قبل از عرضه «A.W. Phoenix Festa»، جدیدترین عنوان این شرکت برای کنسول دستی PS Vita، در اروپا، استرالیا، آفریقا و خاورمیانه در تاریخ ۲۶ جولای خبر داد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

این عنوان براساس رمان کوتاه «Asterisk War» ساخته شده، که واقع بر دنیای آخر زمانی در قرن ۲۰ام بوده، جایی که در آن «Enterprise Foundation» برای بازیابی (جهان) پس از این فاجعه و سازماندهی مجدد به شهرها، بنا شده است. یکی از این شهرها به نام «Rikka» که «Asterisk» نیز خوانده می‌شود، مسابقاتی به نام «Festas» برگذار کرده که طی آن دانش آموزان ۶ مدرسه روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری پیرامون این عنوان مطالعه کنید.

 

«A.W. Phoenix Festa» عناصر قرار گذاشتن و مبارزات را با یکدیگر ترکیب کرده و برای خود خط داستانی اصیلی از سری رمان‌ها به وجود آورده است. این عنوان به بازیکنان اجازه تجربه یک ماجراجویی چالش برانگیز با پایان‌ و نتایج متفاوت را خواهد داد. بازیکنان بازی را به عنوان شخصیت «Ayato» یا شخصیت جدیدی که خودشان ساخته‌اند آغاز کرده، زندگی روزمره خود را در مدرسه سپری و برای خود دوستانی یافته و در مسابقات «Phoenix Festa» شرکت خواهند کرد. آن‌ها باید تمرین دادن خود، قابلیت‌های مبارزه‌ایشان را برای شرکت در «Phoenix Festa» افزایش دهند.

 

همانطور که پیش‌تر اعلام شد، «A.W. Phoenix Festa» قرار است ۲۶ جولای در آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا، استرالیا و خاورمیانه به صورت دیجیتالی برای کنسول PS Vita عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا