اخبار بازی

عنوان کنسل شده سری ندای وظیفه در رم باستان

 

در حالی که رقیب سری «Call of Duty»، امسال بازیکنان را با عنوان «بتل‌فیلد 1» به سال 1918 خواهد برد، ندای وظیفه قصد داشت حتی پا را از این نیز فراتر بگذارد! در ادامه خبر با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

با توجه به گزارش «GamesRadar»، عنوانی از سری ندای وظیفه تحت نام «Call of Duty: Roman Wars» در حال توسعه بود که بازیکنان را در رم باستان قرار داده و مبارزات اول شخص با شمشیر را شامل می‌شده است!

ظاهرا دموی نمایشی بازی حتی کمپانی ناشر، «اکتیویژن» را هم تحت تاثیر گذاشته بود و شخص مدیر عامل نیز آن را مشاهده کرده است. به هر حال و با توجه به گزارش GamesRadar، «ترس استودیو از اشباع شدن نام تجاری [ندای وظیفه] باعث ممانعت از تولید Roman Wars شده و سرانجام پروژه متوقف گردیده است.» 

به نظر می‌رسد که Roman Wars نتیجه آزمایشات اکتیویژن برای این موضوع بوده است که چه کارهایی می‌شود با نام ندای وظیفه انجام داد. عنوان Roman Wars بر اساس بنیاد اثر «Marvel: Ultimate Alliance 2» در حال ساخت بوده و از دو دوربین اول و سوم شخص به طور همزمان استفاده می‌کرد. دوربین در حالت اول شخص بسیار به «Condemned: Criminal Origins» شباهت داشته و در نمای سوم شخص، یادآور «Gears of War» بوده است.

منبع GamesRadar به این وبسایت چنین می‌گوید که در این بازی می‌توانستید در نقش‌های متفاوتی از جمله یک نیرو با درجه نظامی پایین تا خود شخص «Julius Caesar» به بازی بپردازید.

به هر حال اثر «Call of Duty: Roman Wars» هیچ وقت مراحل تولید را به پایان نرساند.

آخرین اثر ساخته شده در واقع رم باستان، عنوان «Ryse» در سال 2013 برای ایکس باکس وان عرضه شد و به گفته منبع، احساس اعتبار برای ساخت اثری در این بازه‌ی زمانی را تشدید کرده بود. جدای اعتبار و تصدیق ایجاد شده برای منبع و تیم توسعه Roman Wars بعد از انتشار Ryse، متاسفانه این اثر چندان موفق عمل نکرد و از بازی‌سنتر نیز امتیاز معمولی 6/10 را دریافت کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا