اخبار بازی

عنوان ورزشی سازندگان Burnout کنسل شد

 

طی نمایشگاه E3 2014 بود که «الکترونیک آرتز» (EA) خبر از ساخت عنوان ورزشیِ مخاطره‌آمیز (Extreme Sports) از سوی سازندگان «Burnout» و «Need of Speed» داد. اخیرا تایید شد که بازی اشاره شده، کنسل گشته است. برای یافتن دلیل در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 src=https://static3.gamespot.com/uploads/scale_super/1179/11799911/3084900-extreme.jpg style=
 

این پروژه‌ی بدون عنوان در مرحله پروتوتایپ توسعه قرار داشت، ولی با توجه به شباهت‌هاش به هرج و مرج اثر «Burnout Paradise» و همراه داشتن وسایل نقلیه بیشتر، امیدوار کننده به نظر می‌رسید.

به هر حال، اکنون EA تایید کرده است که مراحل ساخت بازی متوقف، عنوان مذکور کنسل و استودیو سازنده، یعنی «کرایتیریون» بر روی عناوین سری «جنگ ستارگان» تمرکز خواهد کرد.

الکترونیک آرتز در واکنش به این خبر، در توضیح به «گیم‌اسپات» چنین گفت:

 

«در حالی‌که آن‌ها [استودیو کرایتیریون] از پروژه قبلی خود گذشته‌اند و دیگر مراحل توسعه آن را پی‌گیری نخواهند کرد، اما همچنان به ایجاد ایده‌های جدید و آزمایشی برای IPهای جدید EA خواهند پرداخت. علاوه بر این، زین پس به دیگر استودیوهای زیر مجموعه EA نیز کمک می‌کنند.»

 

استودیو کرایتیریون در حال حاضر مشغول ساخت نسخه واقعیت مجازی بر اساس «Star Wars Battlefront» است.

البته طرفداران ورزش‌های مخاطره‌آمیز چندان هم کم شانس نیستند، زیرا در نمایشگاه E3 2016 که چند روز پیش به اتمام رسید، یوبی‌سافت خبر از ساخت عنوانی تحت نام «Steep» در این سبک داد. توسعه دهنده توضیح داد که در پی بازگرداندن تجربه بازی کرایتیریون است. هر چند در حال حاضر، در این سبک؛ Steep تنها انتخاب بین عناوین AAA خواهد بود.

امیدهای زیادی برای حضور هلیکوپتر، جت‌اسکی، Wingsuit و موتورهای چهارچرخ در عنوان کرایتیریون وجود داشت.

به هر حال طرفداران ورزش‌های مخاطره‌آمیز برای تجربه سبک مورد علاقه‌یشان باید تا عرضه عنوان یوبی‌سافت صبر کنند.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا