اخبار بازی

عنوان جدید پیتر مولینیو “کنجکاوی” 22 آگوست عرضه خواهد شد

همه ما کم و بیش آقای خاص دنیای بازی ها را می شناسیم. پیتر مولینیو که خالق عناوین متفاوت و قابل تحسین همچون Dungeon keeper و Fable بوده است، چندی پیش استدیوی Lionhead را ترک کرد و تصمیم بر این گرفته بود که استدیویی مستقل بنا کند. البته او این کار را هم کرد، همانطور که می دانید نام این استدیو 22cans است.

طبق خبر ها آقای خاص با بازی خاص خود دوباره بازگشته است. این بازی که "Curiosity" نام دارد دارای مکانیزم کاملا متفاوتی از یک بازی عادی است، شاید خیلی سخت اسم آن را بتوان یک بازی گذاشت، اما این "چیز جدید" از سوی یک بازی ساز ساخته شده است. طبق گفته های مولینیو بازی کننده ها یک مکعب بزرگ که از 60 میلیون مکعب کوچکتر ساخته شده است را می تراشند تا راز داخل هسته را بیابند، این راز "بسیار با ارزش است و چیزی است که زندگی را می تواند تغییر دهد."Curiosity می تواند تا یک میلیون بازی کننده را پشتیبانی کند که در زمانی واحد این مکعب را بتراشند و فقط یک نفر می تواند به راز این مکعب پی ببرد."

"بسیار شگفت انگیز است و من فکر می کنم در خبر ها بیاید و البته باید گفت که یک گربه نیست." اشاره ای به قضیه ی گربه ی Schrödinger ، که شما تا وقتی در جعبه را باز نکنید نمی دانید گربه زنده است یا مرده.

 

این بازی! در 22 آگوست برای PC و iOS و Android عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا