اخبار بازی

عنوان جدید استودیوی Undead Labs لو رفت!

عنوان جدیدی که کمپانی Undead Labs به تازگی بر روی آن مشغول به کار شده است و دارای سبک Zombie Survival می باشد، در طی خبری که بر روی یکی از وبسایت های گیم منتشر شد، لو رفته است. این عنوان که State of Decay نام گذاری شده است، یک عنوان Open-World می باشد که قرار است برای PC و Xbox 360 عرضه شود. این عنوان یک شوتر سوم شخص می باشد که در دنیایی باز و پویا جلو خواهد رفت. حرکات و انتخاب های شخصیت اصلی بازی بر روی ادامه ی بازی تاثیر خواهد گذاشت و محتوای بازی با توجه به انتخابات شما تغییر خواهد کرد.

سازنده ی این عنوان در طی صحبت هایی گفت: "تمام حرکات در طول بازی به عهده ی شماست. این شما هستید که انتخاب میکنید کجا بمانید ؟! مقر و پایگاه اصلی خود را کجا طراحی کنید و اینکه برای بدست آوردن سلامتی خود و همچنین آب و غذا باید دست به هر کاری بزنید تا زنده بمانید. هر کدام از شخصیت بازی ویژگی های خاص خود را دارند و باید از آنها استفاده کنید."

البته عنوان State of Decay قبلآ با نام تجاری و رمزی Class 3 شناخته شده است و همچنین مشخص شده که Undead Labs مشغول کا بر روی یک عنوان MMO می باشد که نام رمزی آن Class 4 می باشد. البته بعضی از حدس ها و گمان ها حاکی از این است که این عنوان MMO در واقع همان نسخه ی PC عنوان State of Decay می باشد که بعد از انتشار این خبر، کمپانی Undead Labs در طی یک آپدیت خبری اعلام کرد که Class 3 همان عنوان State of Decay می باشد که برای PC و X360 عرضه خواهد شد و اسم رمز Class 4 نسخه ی Online-World این بازی می باشد که هنوز ساخته نشده است.

همچنین وبسایت رسمی بازی نیز رونمایی شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا