اخبار بازی

عنوان بعدی Eidos یک عنوان شمشیری خواهد بود

کمپانی Eidos در سال 1990 تاسیس شد و اگر بخواهیم عناوین مشهور ساخته شده توسط این شرکت را نام ببریم قطعا نام سری بازی های Hitman و Tomb Raider اولین بازی هایی خواهند بود که به خاطر ما می آیند. بازی های ساخته شده توسط این شرکت غالبا بازی های در زمان مدرن بوده و استفاده از اسلحه های گرم در آن ها به وفور یافت می شود.

بر اساس شایعات عنوان بعدی شعبه مونترال این استودیو بازی با داشتن 3 شخصیت محوری و استفاده از شمشیر است.

بر اساس این شایعه بازی دارای 3 شخصیت اصلی است که یکی از آنها یک کاوشگر 30 ساله است که عاشق شخصی به نام Nova است. به نظر می رسد که شخصیت Nova مشکل خاصی دارد که توسط شخصی به نام Architect می تواند آن مشکل را حل کند و به همین دلیل این دو شخصیت با کمک هم به دنبال پیدا کردن Architect هستند.

در ادامه داستان یک Mercenary نیز به جمع شخصیت ها می پیوندد که 25 سال سن داشته که در مورد شخصیت وی گفته شده علاوه بر کمک کردن به دو شخصیت ذکر شده اهداف شخصی خود را نیز دنبال می کند. وی که شخصیتی مونث است دوست دارد با قهرمان بازی شوخی کند و وی Nova را به عنوان رقیب خود می داند و هر سه شخصیت یک مثلث عشقی را تشکیل می دهند.

این توضیحاتی بود که در پس زمینه این شایعه قرار دارد و با توجه به جزییات داستانی آن می توان انتظار داشت که این شایعه حقیقت داشته باشد ولی در هر صورت تا E3 صبر می کنیم.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا