اخبار بازی

عنوان بعدی در سری Halo در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد

کمپانی Microsoft به تازگی اعلام کرده است که سری بازی های تحسین شده Halo از زمان ساخت نخستین قسمت در این سری در سال 2001 تا کنون بیش از 50 میلیون نسخه فروش داشته اند. هم چنین استودیو 343 Industries اعلام کرده که عنوان بعدی در این سری در مراحل ابتدایی ساخت خود به سر می‌برد.

 

7 عنوان در این سری پیش از عرضه Halo 4 در ماه نوامبر، فروشی بالغ بر 46 میلیون نسخه داشته اند و بدین معناست که Halo 4 فروشی بیش از 4 میلیون نسخه داشته است. این عنوان تنها 24 ساعت اول عرضه خود، فروشی بیش از 220 میلیون دلار داشته است.

 

و با توجه به ساخت نسخه جدید در این سری، آقای Frank O’Connor از استودیو 343 Industries ضمن گفتگو با سایت CVG اظهار داشته است که تیم سازنده هم اکنون در مرحله ایده پردازی، ارائه طرح های خام و نرم افزارها هستند.

 

پیش از این نیز کمپانی Microsoft اعلام کرده بود که سه گانه ای دیگر در این سری ساخته خواهد شد.

 

وی اذعان داشت: " من نمی‌توانم چیز بیشتری بگویم، جز این که ساخت بازی پیش از عرضه Halo 4 شروع شده است و با توجه به تعطیلات کارکنان، هم چنان بلادرنگ ادامه خواهد یافت. ما در مورد عنوان بعدی هیجان زده هستیم."

 

آقای O’Connor هم چنین عنوان کرد که ساخت فصل دوم برای قسمت Spartan Ops عنوان Halo 4 هم چنان در حال تعلیق وجود دارد، چرا که تیم سازنده قبل از تصمیم گیری در حال مشاهده عملکرد فصل اول هستند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا