اخبار بازی

علت کمبود مهمات در بازی Deus Ex: Human Revolution چیست؟

مهمات یک منبع بسیار محدود در بازی Deus Ex: Human Revolution است.اما،سازنده بازی، آی دوز موتریال عمدا توازن را به این شکل در بازی پیاده کرده است.زیرا آنها احساس میکردند که این کار، هیجان انگیز ترین تجربه را برای گیمر ها به ارمغان می آورد.

یکی از سازنده های بازی مدتی است که با اکانت گروه در Tumblr در حال پاسخ گویی به سوالات علاقه مندان است.او اخیرا در جواب سوالی از طرف شخصی ناشناس مبنی بر این که "آیا سازندگان تا به حال به افزایش مقدار مهمات در بازی اندیشیده اند؟ پاسخ بسیار روشنی داد.

ظاهرا در مقطعی از مراحل تولید تمامی سلاح هایی که توسط دشمنان بازی انداخته میشد همگی خشابهای کاملا پری داشته اند."بنابراین در نهایت تستر های بازی می ماندند و کلی جعبه مهمات اضافی که در جیبشان سنگینی میکرد."

تستر ها در همان برهه زمانی گزارش داده بودند که بازی بیش از حٌد آسان است.جالب این که بعد از آن که آی دوز مقدار مهمات بازی را کاهش داد، تستر ها این بار  از کمیاب بودن مهمات شکایت کردند!

اما  به گفته آی دوز این حرکت اثری دیگری در بر داشت.

"اتفاقات جالب به طرز چشمگیری افزایش یافت"

طبق گفته آی دوز کاهش میزان مهمات در بازی تستر ها را مجبور به توقف و تفکر در پیشبرد مراحل میکرد.آن ها کم کم متوجه منظور آی دوز شدند.

"ما شاهد گشت و گذارهای بیشتر و حل مسئله های خلاقانه ی بیشتری در بازی بودیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا