اخبار بازی

علت تاخییر در عرضه Xbox One: محلی سازی زبان کینکت

عرضه کنسول Xbox One در هشت کشور اروپایی از قبیل بلژیک, دانمارک, فنلاند, هلند, نروژ, روسیه, سوئد و سوئیس با تاخییر مواجه شده است.
آقای Albert Penello در وبسایت OXM اعلام کرده اند که این مسئله ربطی به کمبود تعداد کنسول در هنگام عرضه ندارد و علت تاخییر محلی سازی زبان کینکت برای کشورهای مختلف است. ایشان در صحبت هایشان به پیشرفت کینکت در زمینه دریافت فرامین صوتی و تشخصیت حالات چهره نسبت Xbox 360 کرده اند و گفته اند که این مورد به معنی پیچیده تر شدن آن است. آقای Penello می گویند که بسیار کسل کننده است که مردم در اینترنت می گویند علت تاخییر کمبود تعداد می باشد.
سخنان آقای Albert Penello: "مردم فکر می کنند که مشکل تعداد داریم در صورتی که اینطور نیست. اگر دقت کنید می بینید که ما مجددا در حال پذیرش پیش خرید ها هستیم. مشکل اصلی محلی سازی است. اما همانطور که گفتیم این کنسول region-free می باشد. در مناطقی نظیر Switzerland که مردم فرانسوی و آلمانی صحبت می کنند شما می توانید یک کنسول فرانسوی یا آلمانی تهیه کنید بدون هیچ مشکلی. آنها می توانند وارد marketplace شوند و زبان خود را انتخاب کنند. ما به طور رسمی از زبانی پشتیبانی نمی کنیم اما مشکلی پیش نخواهد آمد."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا