اخبار بازی

علاقه TellTale Games به ساخت یک بازی James Bond

استدیو TellTale Games علاقه مند است تا یک بازی از James Bond را خلق کند که داستان آن بهترین پرداخت به ابر جاسوس محبوب را داشته باشد.
آقای Kevin Bruner به عنوان یکی از موسسین TellTale Games علاقه بسیاری به این سری دارند و اگر بحث هزینه در میان نبود، ساخت James Bond اولین انتخابشان می بود. ایشان گفته اند: "من یکی از هواداران بزرگ James Bond هستم و همیشه از دست بازی هایی که او را یک ماشین کشتار جمعی به نمایش در می آورند کلافه شده ام. او یک ابر جاسوس است و مهارت های مخصوصی را دارد. چنین حجم کشتاری در کتاب ها و فیلم ها وجود ندارد و بیشتر همه چیز حول دسیسه ها و جاسوسی رقم میخورد."

مدیر عامل TellTale Games آقای Dan Connors اعلام کرده اند که دریافت مجوز و لایسنس های مخصوص، یکی از نکات حیاتی در موفقیت TellTale است. همچنین ساخت IP های اصل روز به روز "جذابتر می شود". آقای Connors گفته اند: "به نظرم ما به این مسئله نگاه می کنیم که آیا می توانیم یک داستان درگیر کننده را در کار خود قرار دهیم و صرفا یک سری بازی را خلق نکنیم؟ اینکه یک سرگرمی کامل با همراه با کامیک، برنامه های تلویزیونی و غیره خلق کنیم؟ در آینده همه چیز مشخص می شود."

TellTale Games سال پر مشغله ای را در راه دارد. اولین قسمت از The Walking Dead: Season two و The Wolf Among Usعرضه شده و بازی هایی نظیر Game of thrones و Tales From Broderlands نیز در راه است.
نظر شما درباره ساخت یک James Bond توسط TellTale Games چیست؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا