اخبار بازی

عرضه The Witcher 3 Goty Edition تایید شد

پس از دیده شدن «The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition» در سایت رتبه بندی بازی‌ها در آلمان، سازنده این عنوان «سی دی پراجکت رد» به صورت رسمی عرضه این نسخه را تایید کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

پس از قوت گرفتن شایعات پیرامون عرضه نسخه کامل عنوان «The Witcher 3» سایت «یوروگیمر» با استدیوی سازنده این عنوان «سی دی پراجکت رد» ارتباط برقرار کرده و آن‌ها به صورت رسمی عرضه این عنوان را تایید کردند.

 

کارگردان این عنوان آقای «Konrad Tomaszkiewicz» سخنان زیر را درباره عرضه نسخه کامل از «Witcher 3» به «یوروگیمر» گفته است.

 

«The Witcher 3 Wild Hunt یک تلاش غول آسا برای تمام استدیو بود و هم من و هم تیم سازنده از بازخورد خوبی که ماجراجویی «گرلت» داشت، حیرت زده شدیم. از زمان عرضه تا الان، ما دو بسته الحاقی، «هارتز آف استون» و «بلاد اند واین» را عرضه کرده، که ماجراجویی‌های زیادی را به میکس بسیار قوی این عنوان (در این زمینه) اضافه کردند.

 

با محتویات قابل دانلود رایگان و آپدیت‌های که تا الان به بازی اضافه شدند، (و) تغییرات چشمگیری در مکانیک‌ها و رابطه کاربری ایجاد کردند، گیمر‌های زیادی از ما می‌پرسند که آیا ما در حال کار بر روی نسخه‌ کامل و «GOTY» این عنوان هستیم. من خوشحالم که این موضوع را تایید کنم – بله، برنامه‌های برای عرضه چنین نسخه‌ای آغاز شده‌اند. ما در آینده جزییات بیشتری پیرامون این نسخه، از جمله تاریخ عرضه آن را منتشر خواهیم کرد، اما فعلا من دوست دارم تا از تک تک هوادارانمان برای حمایتشان تشکر کنم – شما واقعا فوق‌العاده هستید.»

 

هرچند هنوز جزییات رسمی بیشتری از این نسخه در دسترس نیست، منابع نزدیک به سایت «یوروگیمر» تاریخ عرضه این عنوان را ۲۶ آگوست اعلام کرده‌اند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا