اخبار بازی

عرضه Stronghold Crusader 2 به 23 سپتامبر 2014 موکول شد

Firefly Studios اعلام کرده تاریخ عرضه دنباله عنوان محبوب Stronghold Crusader، که یک عنوان RTS و به نوعی شبیه‌ساز ساخت قلعه محسوب می‌شود، کمی تاخیر خورده و به جای عرضه در 2 سپتامبر، 23 سپتامبر 2014 عرضه خواهد شد.

 

Creative Director این استدیو، آقای Simon Bradbury اذعان داشته:

"در طی این 2 سالی که گذشت، ما همچنان بر عقیده خود مبنی بر اینکه دنباله Stronghold Crusader در موعد مقرر آماده خواهد شد، پایبند بوده‌ایم و با این وجود که از به تاخیر انداختن عرضه بازی‌ها متنفر هستیم، این بهترین تصمیم گرفته شده برای همگی ما است. با عرضه نسخه closed beta، ما توانستیم بازخوردهای مهمی از طرفداران سری دریافت کنیم و  سازندگان بازی، احساس می‌کنند که زمان بیشتری برای کار بر روی بازی و بهبود بخشیدن آن نیاز دارند. برخلاف ]نحوه ساخت[ Stronghold 3، ما دوست داریم که سرونوشت‌مان را خودمان رقم بزنیم و مجبور به عرضه زودتر یک بازی نباشیم."

 

در آن روزهای بد، تاریخ‌های عرضه بسیار مقدس بودند و ناشران می‌توانستند علی رغم عدم رضایت سازندگان از بازی ساخته شده، آن‌ها را وادار به عرضه زودتر بازی به بازار کنند. ]اما[ هم‌اکنون ما در موقعیت مناسب‌تر و با قدرت تصمیم‌گیری بالاتری هستیم. شرکای ما، Mastertronic و Koch Media تا به اینجا بسیار مشوق و حامی ما بوده‌اند و ما تصمیم گرفته‌ایم که یک بازی بهتر را در 23 سپتامبر، عرضه کنیم."

 

رئیس Firefly Studios، آقای Eric Ouellette افزود:

"به عنوان یک سازنده مستقل که انتشار Stronghold Crusader 2 بر عهده خودمان است (خود ناشری)، از این امتیاز برخورداریم که طرفدارانی داریم که نه‌تنها خوش‌بینانه به تاخیر خوردن بازی‌ها نگاه می‌کنند، بلکه هنگامی که یک چنین مواردی پیش می‌آید، به خوبی آن را درک می‌کنند. ما تیمی کوچک هستیم که بر روی Crusader 2 کار می‌کنیم و جامعه‌ای از بازیکنان (طرفداران) هستند که به ما دلگرمی می‌دهند تا با کمال آرامش و در یک محیط کاری با جو مثبت کار کنیم و این مسئله به ما کمک می‌کند که بازی‌های بهتری بسازیم."

 

در آخر، آقای Simon Bradbury بیان کرده:

"ما قصد داریم بهترین عنوان سه‌بعدی از فرنچایز Stronghold را بسازیم. عنوانی که کاملا از ساخت آن خوشحالیم و امیدواریم که بتواند میراث اولین عنوان در سری، یعنی Stronghold Crusader را زنده کند. با به تاخیر انداختن عرضه بازی، ما قادر خواهیم بود که زمان و وقت بیشتری بر روی ساخت بازی گذاشته و با انجام پولیش‌ها و اصلاحات بیشتر، بهینه‌سازی و رفع باگ‌های بازی، عنوانی خلق کنیم که به عرضه آن افتخار کنیم."

 

 

Stronghold Crusader 2 در تاریخ 23 سپتامبر 2014، بر روی شبکه Steam و در دیگر فروشگاه‌ها در دسترس قرار خواهد بود.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا