اخبار بازی

عرضه PS4 Neo در سال جاری میلادی

 

به نظر می‌رسد امسال باید خود را برای انتشار نمونه قدرتمندتر PS4 آماده کنیم. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

با توجه به یک گزارش، سخت‌افزار قوی‌تر پلی‌استیشن 4، تحت اسم رمز «Neo» (نیئو)، قبل از پایان سال 2016 میلادی عرضه خواهد شد. این موضوع بدین معناست که کنسول جدید سونی، قبل از پروژه «اسکورپیو» مایکروسافت منتشر خواهد شد.

چند منبع مرتبط با یوروگیمر، اطلاعاتی را پخش کرده‌اند:

 

«در صورتی که وضعیت چنین باشد، این مسئله بسیار جالب خواهد بود که توسعه‌دهندگان چگونه از منابع استفاده می‌کنند، و این‌که آیا واقعا تمرکز اصلی بر روی رزولوشن 4K خواهد بود؟ و اینجاست که مایکروسافت به دقت شرایط را تحت نظر دارد تا با توجه به چگونی عملکرد PS4 Neo، پروژه کنسول بعدی خود را برنامه ریزی کند.»

 

آقای «اندرو هاوس» از کمپانی سونی، چند روز قبل از نمایشگاه E3، نیئو را تایید کرد و اذعان داشت که کنسول جدید در نمایشگاه حاضر نخواهد بود. اما در طول E3، مایکروسافت طی کنفرانس خبری خود، پروژه کنسول بعدی خود را با نام اسکورپیو و به عنوان قدرتمندترین کنسول تاریخ معرفی کرد.

اسکورپیو پرفورمنس 6ترافلاپسی خواهد داشت و در تعطیلات 2017 میلادی عرضه خواهد شد. هنوز قیمت اسکورپیو و نیئو مشخص نشده است. هر دو کنسول قابلیت اجرای بازی‌های Xbox One و PS4 را دارا هستند.

به نظر می‌رسد عرضه نیئو در سال جاری چندان دور از ذهن نباشد. طی همایش‌های آینده بازی‌های ویدئویی مانند «گیمز‌کام»، «توکیو گیم شو»، «هفته بازی پاریس» و یا در کنفرانس اختصاصی «PSX» احتمالا از نیئو به صورت رسمی، پرده برداری خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا