اخبار بازی

عرضه Fable Anniversary برای PC در صورت درخواست هواداران میسر خواهد بود

بازی Fable Anniversary که نسخه بازسازی شده عنوان Fable: The Lost Chapters است، برای Xbox One عرضه نخواهد شد با این حال احتمال عرضه آن برای PC وجود دارد.
طراحی ارشد این بازی آقای Ted Timmins، وجود نسخه Xbox One را رد می کنند اما در رابطه با عرضه آن برای PC، طی مصاحبه خود با Gameinformer می گویند: "راستش را بخواهم بگویم چنین اتفاقی نخواهد افتاد. تیم ما هم اکنون به طوری تمرکز خود را بر روی Fable Legends و Xbox One گذاشته اند که نمی خواهم آنها را با پروژه دیگری منحرف کنم و Fable Anniversary پایانی بر حضور سری Fable بر روی Xbox 360 خواهد بود. اگر از هواداران PC کسانی وجود دارد که مشتاق این بازی هستند درخواست دهند. من دوست دارم Fable Anniversary را بر روی PC ببینم و این جز درخواست هواداران ممکن نخواهد بود. به ایجاد درخواست های خود در انجمن ها ادامه دهید. ما به هواداران گوش فرار می دهیم و ماهیت کلی ساخت Fable Anniversary بر همین مبنا بوده است."

بازی Fable Anniversary با رزولوشن 1080p و جزئیات گرافیکی بالا همراه خواهد بود و با موتور Unreal Engine 3 در دست ساخت است. آیا شاهد عرضه این بازی برای PC خواهیم بود؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا