اخبار بازی

عرضه‌ی South Park: The Fractured But Whole تا سال 2017 به تعویق افتاد

یوبی‌سافت بتازگی خبر از تاخیر عرضه‌ی بازی South Park: The Fractured But Whole تا سه ماهه‌ی نخست سال 2017 میلادی داده است. پیش از این، این بازی برای عرضه در تاریخ 16 آذر ماه [6 دسامبر] در نظر گرفته شده بود. یوبی‌سافت دلیل این تاخیر را رسیدن کیفیت بازی به حد انتظار طرفداران آن اعلام کرد.

بیانیه‌ی این خبر از سوی یوبی‌سافت بدین شرح است:" هم اکنون بازی South Park: The Fractured But Whole قرار است در سه ماهه‌ی نخست سال 2017 میلادی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر شود. تیم توسعه‌ی این بازی خواهان این مورد هستند تا تجربه‌ی بازی در حد انتظار طرفداران باشد و با دادن این فرصت کافی، آن‌ها را برای رسیدن به این هدف کمک می‌کنیم."

در جریان رویداد PAX West طراح ارشد بازی South Park: The Fractured But Whole خبر داده بود که مراحل ساخت این بازی به خوبی پیش می‌رود و مشکلی در روند ساخت آن وجود ندارد؛ با این حال به نظر می‌رسد که مشکلات پیش بینی نشده‌ای گریبانگیر فرآیند ساخت این بازی شده است.

همانطور که Shigeru Miyamoto در مورد تاخیر بازی‌ها اعلام کرده:" یک بازی تاخیر خورده ممکن است خوب ظاهر شود، در حالی که یک بازی بد برای همیشه بد خواهد ماند" پس نیازی به ناراحتی بابت تاخیر عرضه‌ی بازی‌ها مورد انتظارتان وجود ندارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا