اخبار بازی

عرضه‌ی MGS5 دست‌کم تا تابستان سال آینده

کارهای موشن کپچر (Mo-Cap) عنوان Metal Gear Solid 5 هم اکنون در حال انجام می‌باشد. Eric Bossic که همچنین در Mo-Cap سایلنت هیل نقش داشته، امروز طی مصاحبه‌ای با وبسایت Silent Haven اذعان داشت که اخیرا مقداری از کارهای Mo-Cap بازی را برای کوجیما پروداکشن به پایان رسانده است. البته وی اضافه کرد که برای اتمام ساخت بازی، زمان زیادی وقت لازم است.

Eric Bossic در طی مصاحبه‌اش با Silent Haven در مورد کارهای اخیرش، به همکاریش با کوجیما پروداکشن اشاره داشت. وی گقت: "آخرین کارم مربوط میشد به Metal Gear جدیدی که قرار است در آینده عرضه شود. پاییز امسال نیز دوباره به پیش کوجیما پروداکشن برمی‌گردم تا بقیه‌ی کارهای Mo-Cap را انجام دهم. البته ممکنه چند جلسه‌ی دیگر نیز علاوه بر آن، طول بکشد. چون هنوز زمان کارهای زیادی است که برای اتمام ساخت پروژه باید انجام دهیم.

زمانی که از اریک سوال شد بر روی کدام پروژه‌ی Metal Gear کار می‌کنید وی جواب داد: "من بر روی [شماره‌ی] آینده‌ی Meal Gear کار می‌کنم که تنها می‌توانم بگم زودترین زمان ممکن برای عرضه‌‌ی آن تابستان سال آینده می‌باشد. اگر بیش از آن طول کشید، من باز هم فقط بر روی Mo-Cap بازی کار می‌کنم."

در بخشی مصاحبه وی اظهار داشت: "تنها فقط مطمئنم که از صدای من در بازی استفاده نمی‌شود. اما برای بقیه‌ی چیزها هیچ اطلاعی ندارم. حتی نمی‌دانم عنوان بازی چیست [تحت چه عنوانی]، کوجیما پروداکشن واقعا سری و مرموز در این مورد رفتار می‌کند و گاهی اوقات موقع کار سر صحنه حتی نمی‌دانم داستان کامل آن چیست. همه‌ی این‌ها تنها به این‌ خاطره که آن‌ها می‌خواهند این موضوع و در واقع این بازی را مخفی نگه دارند."

"فکر کنم مشکلی نداشته باشه که به این موضوع اشاره کنم که من بر روی این بازی کار می‌کنم، چون همه می‌دانند که کوجیما در حال ساختن چیز جدیدی است. و حتی عکس خودم را به همراه وی در محل کار در اینجا گذاشتم. تنها چیزی که هست، من برای مدتی نمی‌توانم جوابی به سوالات شما در مورد بازی [MGS5] بدهم و یا اینکه چیزی در مورد آن بگویم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا